Terug naar overzicht
Indien dringend kan het op een paar dagen, mits de nodige meerbetaling natuurlijk.Succes.
Ons mama die heeft daar ook eens uitnodigingen besteld voor een feestje...Ze zeggen dan dat na de betaling het 3weken kan duren voor ze bij u thuis zijn.Maar toen waren ze er al na een kleine week....En wij hebben niet extra betaald, voor een snelle levering.
Hey MichèleWij hebben onlangs kerstkaartjes bij Vistaprint laten drukken die heel snel geleverd zijn, we hadden nochtans niet om een spoedprocedure gevraagd of zo. Ze zeiden dat het zo'n twee weken zou duren. Enkele dagen later kreeg ik een mailtje met de uitleg dat mijn pakket in verwerking was en dat de verwachte leverdatum 7/11 was. Vond ik heel oké. Maar uiteindelijk heb ik mijn pakketje eind oktober nog ontvangen.Bij ons is dat dus allemaal heel goed verlopen en de kaartjes zijn precies zoals we ze ontworpen hadden.Veel succes ermee!
Hey ik had ze na betaling op hun rekening wat 3dgn duurt ze 2 dan later wel met spoedbestelling
Bij mijn weten zijn er 3 levertermijnen mogelijk - elk met een eigen prijs. Op 'kalme' momenten (dus niet bvb begin december als er volop kerstkaarten worden besteld) momenten krijg je de bestelling meestal sneller maar die termijn is dus telkens de uiterste leveringstermijn ...Succes,E.