TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
mona
27-7-2013
|
14-11-2012 15:38:06
Eerst kijken of je het nu kan behouden hè... Ik ben niet overtuigd van diëten, zeker niet als het maar 800 kcal per dag is. Je lichaam gaat denken: 'Oei, er komt maar weinig eten binnen, ik zal maar alles bijhouden wat ik krijg', waardoor het net extra vet gaat opslaan als je weer naar een 'normaal' eetpatroon gaat. Jojo-effect, je hebt het al aan de lijve ondervonden.
Ik zou eerder proberen je leven lang een gezonde levensstijl met een normaal aantal kcal per dag aan te nemen, niet te veel, maar ook niet te weinig, en de nodige beweging. Niet te veel suikers en vetten, maar ook niet alleen maar sla en shakes.
Ik begrijp wel dat dat moeilijk is, ik ben ook een grote eter die houdt van vette hapjes, wijntjes, biertjes waardoor ik de afgelopen jaren ook wel een kilootje per jaar ben bijgekomen... maar van alle mensen die ik al heb weten diëten zijn zowat 9 van de 10 opnieuw op hun oude gewicht (of meer) teruggekomen.
Hopelijk lukt het jou om je gewicht te behouden! Succes met een gezonde levensstijl!
|
|
Michèle
24-8-2013
|
14-11-2012 15:42:30
Hoi! Blij dat het goed vordert. Ben ook bezig met afvallen, ben al 10 kg kwijt met Bodystyling. (begonnen september) :) groetjes
|
|
Charlotte
25-5-2013
|
14-11-2012 16:11:13
Hey Michèle, ik doe ook Bodystyling, maar gebruik het niet als dieetmethode, eerder als sport en ontspanning. Vroeger ben ik er ook eens goed mee afgevallen, maar deze keer lukte het niet met Bodystyling. Proficiat en veel succes verder.
Mona, ik begrijp zeker wat je zegt! Veel mensen komen na dergelijke dieten opnieuw bij, omdat ze terugvallen in hun oude eetpatroon en daar ligt de fout bij veel mensen. Omdat ze me na het dieet gaat begeleiden naar een evenwichtig eetpatroon met de nodige calorieen, ben ik ervan overtuigd dat ik mijn gewicht ga kunnen behouden, zeker als ik mijn wijntjes in de week laat, dat is voor mij de grootste boesdoener geweest waarom ik ben bijgekomen. Ze heeft mee ook gezegd dat wanneer ik terug een evenwichtig eetpatroon heb opgebouwd, er 2kg zal bijzijn en juist hierdoor heb ik er het volste vertrouwen in, omdat ze me eerlijk vertelde dat ik terug een beetje zal aankomen. We zullen zien. :)
|
|
Charlotte
25-5-2013
|
14-11-2012 16:12:50
ahja Michèle, ik heb me gisteren laten opmeten bij Bodystyle en ik ben 25 cm kwijt sinds de laatste meting. Ik kan eindelijk terug in maatje 38, dé goede maat voor mij, maatje minder hoeft voor mij niet. Leuk he
|
|
Michèle
24-8-2013
|
14-11-2012 21:17:17
Ik kan ook al in een maatje minder ;) en nog ong 5 kg vooralleer ik ook terug in 38 kan :) ik vind bodystyling goed omdat ik nu niet meer het gevoel heb dat ik dieet. Ik heb afgezien in het begin maar nu ben ik aangepast! Zo kan ik het ook volhouden! Zaterdag naar modeshow van linx, ben benieuwd!!!! :)
|
|
ine
11-4-2014
|
14-11-2012 21:25:29
ik ben ook niet voor diëten maar als ik iets mag aanraden is het eten volgens je bloedgroep. je hoeft niet op je caloriën te letten en je lichaam zal veel zuiverder en gezonder zijn :) ideaal voor mensen die niet al te veel willen laten
|
|
lieselotte
22-6-2013
|
15-11-2012 13:03:17
Ik ben sinds 2 weken begonnen met de Weight Watchers, via de applicatie op Iphone. Ik ben al 1.6 kg kwijt en toch eet ik nog alles wat ik wil ( in mindere mate weliswaar) Het nieuwe systeem houdt in dat je zoveel groeten en fruit mag eten als je wil! Dit is een dieet waarbij je vooral je eetgewoonten veranderd zonder minder te eten en je slap te voelen ofzo. Dus zeker een aanrader als je op een gezonde manier gewicht wil verliezen! natuurlijk hoort er ook wat sporten bij en veel water drinken. Toekomstige bruidjes en hun gewicht.... het blijft toch grappig hoe belangrijk dat is :-)
|
|
Charlotte
25-5-2013
|
15-11-2012 13:04:55
hehe vrouwen en vermageren he :)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|