Nu Online
Momenteel zijn er 1 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Drukkosten

14-11-2012 16:10:57
Hoeveel bedragen drukkosten bij een drukkerij gemiddeld?

Ik heb gezien dat dit online meestal 50 euro is voor 1 zijde zwarte kleur en 70 euro voor ander kleuren.

Ik ben trouwens volop aan het wachten op mijn proefexemplaren die ik online besteld heb, is nu wel al 2 weken dat ik vol ongeduld aan het wachten ben :-(

Heb ze dan nog maar eens aangevraagd op een andere site :-)

Ellen
25-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 624

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik14-11-2012 16:14:55

Wij betaalden 81 euro voor drukkosten recto en lay-out. Dit was wel zonder kleur, twee zijden.

fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik14-11-2012 16:39:07

Hey, bij vistaprint is het niet duur je moet maar Es' gaan kijken en eentje maken en aantal invoegen ik heb er 70 besteld en met spoedverzeding en betere kwaliteit van papier kwam ik aan een totaal van 124euro oha er zijn ook enveloppen bij en adresstickers grts

vanessa
29-3-2013
 Meld misbruik14-11-2012 21:26:39

bij mij is het 90 euro voor de drukkosten recto verso als het recto alleen is 60 euro.

Katia
22-6-2013
 Meld misbruik15-11-2012 21:47:26

Proefexemplaren heb ik aangevraagd bij "Belarto", en kreeg ze binnen de 2 werkdagen. Drukkosten - dat hangt af wat je drukt he :-) enkel inlegvellen of laat je de volledige kaart maken?

Wij kopen kaartjes aan van de "Bella" collectie van Belarto (die je ook op XLCARD vind trouwens), maar we laten de inlegvellen drukken bij een drukker. Omdat die "catalogus kaarten" meetal geleverd zijn met inlegvellen verschillende keren gedrukt op grote A3 met stippellijnen die je moet uitscheuren (sorry ik vind mijn woorden niet, hopelijk is het een beetje duidelijk). Da's dan nooit netjes... Bovendien is het papier van lage kwaliteit.

Dus wij gaan het laten drukken bij een drukker.

Omdat het een speciale vorm heeft bij ons, komt er ook een kapvorm aan te pas. Ik denk dat we voor de druk + papier + kapvorm aan zo'n 150€/ max 200€ voor 100 kaartjes komen (inlegvel + aparte kaartjes).

Vraag gerust even na bij mijn drukker - www.drukkerijmichiels.be ik stuur je zo dadelijk in privé mijn volledige naam door en hun contactgevens, just in case :-)

Ellen
25-5-2013
 Meld misbruik16-11-2012 6:19:48

Hey Katia,
Bedankt voor de uitgebreide info. Alleen is de drukkerij heel ver voor ons :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...