Terug naar overzicht
Ik volg... Ik vind het ni erg om geld aan schoenen uit te geven, maar ze moeten het idd wel waard zijn. En ben al vaak teleur gesteld :-(
Ik heb een paar aangehad gewoon om te zien of de lengte van mijn kleed goed was met hakken onder. Ik moet zeggen, die zaten echt geweldig. Er zat zo een laagje in dat lekker zacht was dus ik kan me wel voorstellen dat je daar heel de dag mee kan rondlopen.Ik had een hak aan van 8 cm maar voor mij is dat te hoog.Nu ga ik zaterdag nog een keer om mijn kleed aan mijn mama te laten zien en dan doe ik een hak van 8 aan maar met een klein plateautje vanvoor, zodat je precies op een 6 cm loopt.Nu weet ik niet of dat zacht laagje in al die schoenen zit maar dat maakte voor mij wel het verschil.Ze kosten 130 euro, geloof ik. Nu denk ik dat als je in een gewone degelijke schoenenwinkel gaat zien je niet zoveel minder kwijt bent dus ik vind ze wel hun geld waard.
Ja 130 of 135 euro (zal van het model afhangen) Ik heb ze ook gepast onder mijn kleed en zitten idd heel gemakkelijk!Zoals Vanessa zegt, voor veel minder heb je bv in torfs ook niet echt de beste schoenen.En ja, dat zacht laagje zit er sowiso in, dat is echt zalig!!!!
heb ook bruidsschoenen van dat merk en echt ze zitten super makkelijk. Ik heb er 150 euro voor betaald, en vind het zijn prijs echt wel waard! Wetende dat het satijnen zijn en dat je ze eventueel later kan laten schilderen in een andere kleur zodat je ze nog kan door dragen :).