Nu Online
Momenteel zijn er 452 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen zelf ontwerpen of laten ontwerpen

14-11-2012 20:30:27
Hoi,

Zoals de titel zegt ben ik op zoek naar iemand die uitnodigingen kan ontwerpen. Of ideetjes hoe jullie het hebben aangepakt? Ik zou graag zelf wat kunnen kijken waar ik ze laat drukken.
Hebben jullie zelf jullie uitnodigingen ontworpen? Hoe hebben jullie dit gedaan of met welk programma?
Ik heb nog geen flauw idee welk soort uitnodiging ik wil, maar geen zo'n standaarduitnodiging die je in alle mappen bij drukkers vindt.
Groetjes!

Marlies
10-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1089

Kim
8-2-2013
 Meld misbruik14-11-2012 20:38:11

Wij wilden ook geen 'klassieke' uitnodiging en hebben gekozen voor een mini-magazine. Ik heb deze gemaakt in Photoshop en ze worden gedrukt door drukland.be
Misschien ook interessant om weten: ze kosten 'slechts' 140 € voor 100 stuks.

Ik denk dat je ze kan bekijken met deze link (bovenaan de pagina downloaden):

http://www.speedyshare.com/a7Q2R/DB-DJ-20092-55347-A6.p...

Fien
8-12-2012
 Meld misbruik15-11-2012 9:41:15

eventjes reclame maken vooor mijn schoonzus :-)
Mijn schoonzus is grafisch ontwerpster en heeft onze uitnodigingen gemaakt. Haar papa heeft ook een drukkerij, dus alle in 1 keer!
Ik moet zeggen, ik vond het heel leuk, ze doet er echt haar werk aan.
Als je uw emailadres eens doorheeft stuur ik het door.
Groetjes!

Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik15-11-2012 13:51:32

Hey,

Wij hebben onze ook zelf ontworpen met photoshop (mijn papa is hier heel handig mee en heeft ons goed geholpen), we hebben eigenlijk onze ideeën gehaald bij bestaande uitnodigingen (mijn ouders hebben alles van door de jaren heen bijgehouden) en er ons eigen interpretatie aan gegeven. Ze zijn nog niet helemaal af, maar we hebben nog even tijd voor we ze versturen :)

Katia
22-6-2013
 Meld misbruik15-11-2012 22:13:26

Wij wilden ze eerst "zelf" ontwerpen met onze drukker (www.drukkerijmichiels.be). Zij hebben namelijk een speciaal departement voor gelegenheidsdruk. Ze hebben ons een paar voorstellen gemaakt, en het ging de goede richting uit.

Bij een bezoekje aan "AVA-papier" zag ik een paar catalogi staan van Belarto. En daar zag ik het kaartje van mijn dromen!

We hebben toen aan de drukker gevraagd of zij die kaartjes ook konden bestellen en aan welke prijs. Het was ongeveer 1/3 goedkoper dan de zelf ontworpen kaartjes. Waarom? Omdat wij perse Vinyl-druk wilden (zo zwarte blinkende motiefjes op zwart papier) en reliëf druk... En dan nog eens een kapvorm....

We zijn dus voor een mix gegaan: kaartje gekocht voor de "omslag" met de dure vnyldruk en reliëfdruk, maar de inlegvellen laten we maken door de drukker. Want bij die kaartjes die je besteld moet je de inlegvellen uitscheuren en dat komt goedkoop over + het papier van die inlegvellen is niet echt van goede kwaliteit.

Succes!!!

Bruno

Meld misbruik28-12-2012 20:56:19

Wij hebben ook al wat rondgekeken en a la kaart uit brugge leek me wel iets. Zij ontwerpen alles zelf en hebben geen boeken zoals bij de drukkers. Vrienden van ons hebben hun kaart daar gedaan en waren erg tevreden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info