Terug naar overzicht
Wij wilden ook geen 'klassieke' uitnodiging en hebben gekozen voor een mini-magazine. Ik heb deze gemaakt in Photoshop en ze worden gedrukt door drukland.beMisschien ook interessant om weten: ze kosten 'slechts' 140 € voor 100 stuks.Ik denk dat je ze kan bekijken met deze link (bovenaan de pagina downloaden):http://www.speedyshare.com/a7Q2R/DB-DJ-20092-55347-A6.p...
eventjes reclame maken vooor mijn schoonzus :-)Mijn schoonzus is grafisch ontwerpster en heeft onze uitnodigingen gemaakt. Haar papa heeft ook een drukkerij, dus alle in 1 keer! Ik moet zeggen, ik vond het heel leuk, ze doet er echt haar werk aan. Als je uw emailadres eens doorheeft stuur ik het door.Groetjes!
Hey,Wij hebben onze ook zelf ontworpen met photoshop (mijn papa is hier heel handig mee en heeft ons goed geholpen), we hebben eigenlijk onze ideeën gehaald bij bestaande uitnodigingen (mijn ouders hebben alles van door de jaren heen bijgehouden) en er ons eigen interpretatie aan gegeven. Ze zijn nog niet helemaal af, maar we hebben nog even tijd voor we ze versturen :)
Wij wilden ze eerst "zelf" ontwerpen met onze drukker (www.drukkerijmichiels.be). Zij hebben namelijk een speciaal departement voor gelegenheidsdruk. Ze hebben ons een paar voorstellen gemaakt, en het ging de goede richting uit.Bij een bezoekje aan "AVA-papier" zag ik een paar catalogi staan van Belarto. En daar zag ik het kaartje van mijn dromen!We hebben toen aan de drukker gevraagd of zij die kaartjes ook konden bestellen en aan welke prijs. Het was ongeveer 1/3 goedkoper dan de zelf ontworpen kaartjes. Waarom? Omdat wij perse Vinyl-druk wilden (zo zwarte blinkende motiefjes op zwart papier) en reliëf druk... En dan nog eens een kapvorm.... We zijn dus voor een mix gegaan: kaartje gekocht voor de "omslag" met de dure vnyldruk en reliëfdruk, maar de inlegvellen laten we maken door de drukker. Want bij die kaartjes die je besteld moet je de inlegvellen uitscheuren en dat komt goedkoop over + het papier van die inlegvellen is niet echt van goede kwaliteit.Succes!!!
Wij hebben ook al wat rondgekeken en a la kaart uit brugge leek me wel iets. Zij ontwerpen alles zelf en hebben geen boeken zoals bij de drukkers. Vrienden van ons hebben hun kaart daar gedaan en waren erg tevreden.