Nu Online
Momenteel zijn er 578 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Oef... de mis ligt vast

15-11-2012 10:56:39
Even de opluchting van me afschrijven:

Wij zijn twee weken geleden verhuisd van Hasselt naar Leuven. Aangezien we niet goed wisten bij welke parochie we nu horen was het een hele zoektocht om de juiste personen vast te krijgen.
Vandaag heb ik dan toch het verlossende mailtje gehad dat de kerk vast ligt op onze datum én op ons voorkeur uur (15u30). Oef! Want de zaal ligt al lang vast en stel je voor dat we op onze datum geen kerk meer hadden gevonden (zeer onwaarschijnlijk scenario, maar toch ...).

Begin volgend jaar worden we uitgenodigd op huwelijkscatechese, ik ben eens benieuwd :-)

Veva
28-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1095

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik15-11-2012 11:55:07

Weeral goed nieuws!!!!
Oh amai huwelijkscatechese.... spannend! hihi zoals de communiekantjes

Sandra
7-9-2013
 Meld misbruik15-11-2012 12:18:22

Waar ha je nu trouwen? Leuven of Hasselt? Succes! x

Veva
28-9-2013
 Meld misbruik15-11-2012 12:35:24

De mis zal uiteindelijk doorgaan in Leuven, het feest in Hasselt.
We hebben gekozen voor ons eigen comfort boven dat van de gasten. Hierdoor kan ik bij mijn ouders gaan slapen, het ventje in ons appartementje en kunnen we de suite ontvangen bij mijn ouders.
Indien we de mis in Hasselt lieten doorgaan hadden we geen plaats waar we de suite konden ontvangen...
Dus: wel wat afstand tussen mis en feest, maar aangezien we het feest meteen na de mis laten beginnen hopen we toch op een volle kerk :-)
Ik weet dat de vrienden alleszins naar de mis zullen komen en dat is wat telt voor ons.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info