Terug naar overzicht
hoi catia,wij trouwen in augustus en ik ben vorige week mijn kleed gaan bestellen bij youniek in turnhout. dat was de tweede winkel waar ik ben gaan passen, en het was meteen raak.ze zijn er vriendelijk, professioneel, betaalbaar...wij zijn ook van limburg. dus qua afstand valt dat nog goed mee..ik ben dus heel tevreden van youniek maar is mss niet de winkel die jij in gedachte had...groetjes
euh, ik typte vorige week maar bedoelde vorige maand ;-) wat vliegt de tijd toch snel :-)
Mijn jurk komt van Issa moda in Hasselt. Ik ben er supergoed geholpen. Ze zijn zeer vriendelijk en niets is hen te veel. Ik vind het echt een aanrader. Weet natuurlijk niet of hun collecties binnen je budget vallen.
Idem hier. Bij Issa Moda zijn ze professioneel en helpen ze je goed. De vrouw die mij hielp was ook eerlijk en zeer geduldig. Ik heb een paar kleedjes 3 keer of zo aangehad omdat ik bleef twijfelen :) Ook krijg je meteen schoenen die je tijdens de hele pasbeurt kan gebruiken en laten ze je zien hoe het geheel eruit ziet (met een ketting, een wikkeldoek,...) Echt een aanrader (En de Kleedjes zijn ook heel mooi )
Goede ervaring e&r , echt slechte ervaring Le Chapeau Bree, Linx super super ervaring.
Heel goede ervaring gehad bij E&R (ik had Peggy als verkoopster).Ik ben ook bij Lieben in Genk geweest, prijzen van de jurken vallen daar goed mee maar ik vond het een beetje een rare vrouw .
Ik had wel een heel goede ervaring bij le chapeau in Bree.
Ik heb vorige week bij Le Chapeau in Bree gekocht, zeker niet te klagen over de service tot nu toe.
ik heb gehoord dat er dit weekend ergens een uitverkoop is van E&R met vele jurken aan -70%. Vraag me wel niet waar want op de winkel zelf zie ik niets hangen....
Ik heb morgen een afspraak bij le chapeau in bree, ben benieuwd! Tot nu toe van vrienden en familie enkel goede ervaringen gehoord. Veel succes!!
NOVEMBER STYLING in Zonhoven LIMBURG,als je echt...een exclusieve bruid wil zijn,als je weet wat je wil,exclusief voor jou en heel de wereld;als je weet dat nog nooit iemand van je genodigden,jouw kleed ooit eerder zag en zal zien....DA IS PAS DE MAX!!!