TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
mona
27-7-2013
|
15-11-2012 22:21:45
Voor een feest ben ik er nog niet geweest, wel een paar keer voor een lunch tijdens een opleiding. Was altijd fijn verzorgd, aangename locatie.
|
|
Esther
10-8-2013
|
16-11-2012 8:36:54
Hey Mona, merci voor je snelle reactie! Was dat dan met een grote groep? Hoe viel het eten mee? Greetz, Esther
|
|
mona
27-7-2013
|
16-11-2012 9:49:24
Dat was met een groep van +/- 20 man. We konden toen kiezen uit drie of vier gerechten, ik heb er o.a. slaatje met geitenkaas gegeten, slaatje ham/mozarella... Lekker gemaakt met de nodige dressings, croutons, pijnboompitjes, noten etc. Anderen kozen soms een pasta, die heb ik ook niet horen klagen.
|
|
Esther
10-8-2013
|
19-11-2012 7:34:53
Klinkt goed!
|
|
Anja
30-5-2014
|
20-11-2012 11:54:02
Hey Esther,
wij ook interesse in deze zaal. Nog wel niet langsgeweest. Maar ken het van toneelvoorstellingen ed
Welke prijzen hanteren ze?
|
|
Esther
10-8-2013
|
25-11-2012 9:42:32
Hoi Anja,
Je vindt enkele voorbeeldmenu's en hun prijzen onderaan op de website http://www.defoyervantarsenaal.be/feesten.html . En als je wat wil afwijken of andere ideeën hebt, is het zeker bespreekbaar! Wij hebben de knoop doorgehakt, ons feest gaat daar doorgaan, ik ben er helemaal goed gezind van :)
|
|
Lien
29-10-2011
|
4-12-2012 10:49:26
Beste Esther,
Een beetje laat aangezien je al een beslissing genomen hebt, maar mijn man en ik hebben er iets meer dan een jaar geleden ons feest gehouden. Het was echt helemaal top! Zelf hadden we een styliste ingehuurd om de zaal een eigen tintje te geven (hoewel ze dat bij het Arsenaal ook prima kunnen, wilden wij graag aparte stoelen en dergelijke), maar voorts hebben we hen helemaal hun zin laten doen. We kozen een mediterraans buffet met aperitief van tevoren en dessertenbuffet achteraf. Ik heb maar van 1 ding spijt: ik had die dag totaal geen honger door de adrenaline en heb weinig gegeten :-( Vraag dus of je de restjes mee naar huis mag nemen (zou ik nu zeker durven :-)). Of hoop - zoals ik - dat er in de vriendenkring nog iemand daar trouwt ;-) Want het eten is er echt overheerlijk!
Groeten en veel plezier!
|
|
Esther
10-8-2013
|
9-12-2012 22:45:11
Merci voor je feedback Lien! Ook al hebben we al beslist, het doet toch echt deugd om nog wat extra positieve dingen te horen! Het doet me hier met een glimlach om de lippen al zalig wegdromen :). Klinkt wel of je er echt van genoten hebt! En ik denk inderdaad dat het daar mogelijk moet zijn om restjes mee te vragen. Wij gaan voor de aperitief met BBQ, en nadien ook dessertenbuffet.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|