Nu Online
Momenteel zijn er 613 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Foyer van 't Arsenaal

15-11-2012 21:52:19
Is er al iemand die ervaring heeft met de Foyer van 't Arsenaal in Mechelen? We zijn er pas gaan kijken, lijkt een superlocatie, vriendelijke uitbater, redelijke prijs, ... Maar toch zou het plezant zijn om wat reacties te horen van mensen die er al eens geweest zijn voor een feest.
Merci alvast! Tom en Esther

Esther
10-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1461

mona
27-7-2013
 Meld misbruik15-11-2012 22:21:45

Voor een feest ben ik er nog niet geweest, wel een paar keer voor een lunch tijdens een opleiding. Was altijd fijn verzorgd, aangename locatie.

Esther
10-8-2013
 Meld misbruik16-11-2012 8:36:54

Hey Mona, merci voor je snelle reactie! Was dat dan met een grote groep? Hoe viel het eten mee? Greetz, Esther

mona
27-7-2013
 Meld misbruik16-11-2012 9:49:24

Dat was met een groep van +/- 20 man. We konden toen kiezen uit drie of vier gerechten, ik heb er o.a. slaatje met geitenkaas gegeten, slaatje ham/mozarella... Lekker gemaakt met de nodige dressings, croutons, pijnboompitjes, noten etc. Anderen kozen soms een pasta, die heb ik ook niet horen klagen.

Esther
10-8-2013
 Meld misbruik19-11-2012 7:34:53

Klinkt goed!

Anja
30-5-2014
 Meld misbruik20-11-2012 11:54:02

Hey Esther,

wij ook interesse in deze zaal. Nog wel niet langsgeweest. Maar ken het van toneelvoorstellingen ed

Welke prijzen hanteren ze?

Esther
10-8-2013
 Meld misbruik25-11-2012 9:42:32

Hoi Anja,

Je vindt enkele voorbeeldmenu's en hun prijzen onderaan op de website http://www.defoyervantarsenaal.be/feesten.html . En als je wat wil afwijken of andere ideeën hebt, is het zeker bespreekbaar! Wij hebben de knoop doorgehakt, ons feest gaat daar doorgaan, ik ben er helemaal goed gezind van :)

Lien
29-10-2011
 Meld misbruik4-12-2012 10:49:26

Beste Esther,

Een beetje laat aangezien je al een beslissing genomen hebt, maar mijn man en ik hebben er iets meer dan een jaar geleden ons feest gehouden. Het was echt helemaal top! Zelf hadden we een styliste ingehuurd om de zaal een eigen tintje te geven (hoewel ze dat bij het Arsenaal ook prima kunnen, wilden wij graag aparte stoelen en dergelijke), maar voorts hebben we hen helemaal hun zin laten doen. We kozen een mediterraans buffet met aperitief van tevoren en dessertenbuffet achteraf. Ik heb maar van 1 ding spijt: ik had die dag totaal geen honger door de adrenaline en heb weinig gegeten :-( Vraag dus of je de restjes mee naar huis mag nemen (zou ik nu zeker durven :-)). Of hoop - zoals ik - dat er in de vriendenkring nog iemand daar trouwt ;-) Want het eten is er echt overheerlijk!

Groeten en veel plezier!

Esther
10-8-2013
 Meld misbruik9-12-2012 22:45:11

Merci voor je feedback Lien! Ook al hebben we al beslist, het doet toch echt deugd om nog wat extra positieve dingen te horen! Het doet me hier met een glimlach om de lippen al zalig wegdromen :). Klinkt wel of je er echt van genoten hebt! En ik denk inderdaad dat het daar mogelijk moet zijn om restjes mee te vragen. Wij gaan voor de aperitief met BBQ, en nadien ook dessertenbuffet.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info