TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
mona
27-7-2013
|
16-11-2012 11:35:06
Misschien een soort pashmina sjaal die je kan rondslaan voor de paar momenten dat je buiten bent (daar is vaak ook gouddraad of zilverdraad in verwerkt, heel sjiek)? Of in de richting denken van een pluizige wollen sjaal met vb. angora erin? Of kashmier? 'k Weet wel niet wat dat geeft op een klassieke trouwjurk, maar het zou wel mooi kunnen zijn, in de winter toch...
|
|
Fien
8-12-2012
|
16-11-2012 16:13:45
Hoi, ik heb net hetzelfde probleem! allerlei dingen geprobeerd en niets die mooi was... (ik heb ook nogal een 'druk' kleed) En heb nu gewoon besloten om eventjes kou te lijden :-) heb er lang over getwijfeld, maar wou geen geld uitgeven aan iets die ik toch niet mooi vond. Wat ik nu wel heb is een fleece-dekentje (in het wit) die ik wel kan rond me doen in de auto en bij het foto's nemen, dit doe je ook zeer snel aan en af. en ja, toch ook een beetje koud hebben :-)
|
|
Fleur
7-12-2012
|
16-11-2012 19:41:47
Ik heb juist hetzelfde probleem, ik vond ook niks en heb uiteindelijk een grote sjaal geleend van mijn schoonzus.
Mss eens gaan kijken bij veritas! Veel succes
|
|
sarah
17-12-2011
|
16-11-2012 19:41:57
Ha eindelijk winterbruidjes.:)
Ik heb gewoon een stola laten maken in een neutrale nepbont. Geen al te dikke.
Deze heb ik aangehad tijdens het vervoer, even tijdens de foto reportage ,en na de Kerk om de mensen te begroeten.
Tijdens de gemeente, Kerk heb ik deze nooit aangehad.
Enige verschil ik had nu wel mouwen aan mijn jurk , ook al waren ze kant.
|
|
Jente
26-10-2013
|
17-11-2012 11:18:46
Ik heb toen ik mijn kleed ging passen ook al enkele dingen aangedaan voor over de jruk en vond ook niets echt bij mijn kleed passen. Er zit nogal veel detail vanboven aan het kleed en door iets erboven te dragen kwam het kleed totaal niet meer tot zijn recht. Het zal dus kou lijden worden :). Nu trouwen wij natuurlijk wel al eind oktober en dat was dit jaar toevallig een weekend met nog 20 graden. Hopelijk volgend jaar ook!
|
|
Marijke
15-12-2012
|
17-11-2012 16:09:25
Blijkbaar ben ik niet de enige met dit probleem Bij mijn jurk past, net zoals bij jullie, niets echt goed omdat de jurk zelf al vrij druk is. @ Fien: voor in de wagen en om tijdens de fotoshoot ff op te warmen heb ik ook een fleece deken @ Fleur: mijn moeder heeft ook een heel mooie grote sjaal die er bij past, maar dit is een gebreide en op mijn kleed zitten ook strass steentjes en de sjaal bleef daar de hele tijd achter haken, dus dat was jammer genoeg geen optie De zoektocht gaat verder... en moest ik niets vinden dan is het maar zo... nog liever kou lijden dan aandoen wat totaal niet past
|
|
tessa
12-12-2012
|
18-11-2012 12:45:00
Ik heb ook nog nix voor op mijn kleed, dus ik denk dat ik gewoon kou ga lijden . Ik vind het gewoon zonde voor mijn kleed "weg te steken" onder bv een bont jasje ofzo. maarja ik kan nog van gedacht veranderen e .
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|