Nu Online
Momenteel zijn er 452 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Planning: receptie vóór ceremonie?

16-11-2012 11:27:17
Hoi allemaal,

Een vraagje: wij zouden van plan zijn om eerst in de namiddag de receptie te houden, daarna de ceremonie te doen (met de Goede Herder, op de locatie van het feest), en aansluitend daarop te beginnen aan het avondfeest. Dit zodat we de mensen van het avondfeest die naar de viering komen, niet terug moeten wegsturen terwijl de receptie doorgaat voor andere gasten.
Vinden jullie dit raar? Om zo al receptie doen voordat je huwelijksinzegening gebeurd is? We zijn dan wel dezelfde dag al voor de wet getrouwd in de voormiddag.
We hopen ook dat het niet een beetje vreemd gaat zijn als mensen van de receptie ook blijven voor de viering maar daarna meteen 'weg moeten', terwijl de avondgasten starten beginnen aan het aperitief.
Een gezamenlijke lange receptie tussen ceremonie en avondfeest (met alle avondgasten er dan ook bij) is financieel geen optie... :s
Moeilijk toch allemaal, zo'n trouwfeest! :)

Delphine
14-9-2013
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 584

Vanessa
31-8-2013
 Meld misbruik16-11-2012 13:18:00

Delphine wij hebben ook al met de goede herder gewerkt voor de doopviering van mijn zoontje en ik weet dat zij toen heel erg streng waren op 'geen alcohol vóór de viering'.
Ik weet nu niet of dit ook voor een huwelijksfeest geld maar misschien toch ook iets om rekening mee te houden voor je planning.

Delphine
14-9-2013
 Meld misbruik16-11-2012 13:54:15

Oh echt? Goed dat je dat zegt, ik had daar totaal nog niet bij nagedacht! Ik zal eens moeten informeren...

Sylvie
27-7-2013
 Meld misbruik16-11-2012 17:16:23

Hey!
Ik zat tot voor kort met hetzelfde probleem haha :) Grappig om het nu te lezen op dit forum.
Ik heb al iedereen om raad gevraagd. Wij doen het net zoals jij!
1e receptie voor de mensen die terug weg gaan, dan ceremonie & dan receptie mensen van het avondfeest.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...