Nu Online
Momenteel zijn er 439 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hulp bij het misboekje!

16-11-2012 15:25:15
dag dames!Ik zou moeten beginnen aan ons misboekje (we gaan voor een woorddienst)
maar ik heb eerlijk gezegd GEEN IDEE waar te beginnen...
Iemand die ons op weg kan helpen?

virginia
5-1-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 776

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik16-11-2012 16:17:34

Heb je geen schema gekregen van uw voorganger hoe het er ongeveer moet uitzien?Wij hebben; welkom, bezinning, lezing, evangelie, homilie, huwelijk (ondervraging, geloften, ringen en kaars), voorbeden, vredeswens, huwelijkszegen en dan slot.
Van elk deel afzonderlijk vind je vele voorbeelden op het net en ook hier op de site.
Als het echt niet lukt, stuur maar effe prive x

virginia
5-1-2013
 Meld misbruik16-11-2012 22:33:31

azo...goh, ik heb niet echt een voorbeeld te volgen en de samenkomst met de pastoor is pas drie weken voor het huwelijk... drukke agenda van hem :)
Ik wou dus wel al wat vroeger klaar zijn daarmee.
alleszinds al bedankt voor die indeling!!!
x

Silvie
8-12-2012
 Meld misbruik17-11-2012 8:06:51

Hier vind je bvb allemaal teksten georganiseerd per onderdeel van de mis: http://www.renaat.be/webdoc1408.htm veel succes nog !

Kathy
21-9-2013
 Meld misbruik18-11-2012 19:00:09

Wij hebben een blaadje van de pastoor gekregen met het te volgen patroon voor het opstellen van het huwelijksboekje. En we kregen ook al een boekje met tekstjes, maar op internet (google) kan je dat ook terugvinden van vb andere parochies. En je kan sommige teksten dan wel een persoonlijke touch geven hé. Bij andere is dat dan wat moeilijker.
Voor de teksten uit oa. het Evangelie, Nieuwe Testatment, enz...heb ik gekeken op deze website: http://www.willibrordbijbel.nl/
Daar kan je makkelijk teksten in zoeken, vind ik.

Nathalie
14-7-2012

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...