Terug naar overzicht
Moet je iets voorlezen? Dan zal je wel zweten hihiIk ben er al geweest in die kerk maar das al een tijdje geleden, ik kan me niet herrinneren dat ik het koud had in elk geval...
Je moet toch rekening houden dat het in een kerk nooit echt warm is!Bij ons was het net 15 graden....
Bon ik ben zelf in winter getrouwd,, met een prachtige winterzon door de ramen. Zolang dat die op mij scheen had ik het zalig goed. Maar het einde, zon zakt begon ik toch wat frisjes te krijgen. Maar er waren mensen die vonden dat het echt koud was iin de Kerk. Niet echt last van gehad;) Een vriendin van mij is echt in vriesweer getrouwd ( in jouw Kerk) die zag ik de ganse mis bibberen. Vond ik wel triestig,maar die had geen mouwen ofzo...,volledig strapless Een winterhuwelijk is zooooo mooi!
Wij trouwen in de herfst, maar heb daar toch ook wat schrik voor...
Ik heb het met de pastoor besproken en hij gaat de chauffage op voorhand aanleggen (blijkbaar is het koor ook aan de kouwelijke kant en zij vroegen dit ook :-)
Hey Lizzie, De zus van mijn vriend is in mei (2010) in die kerk getrouwd. Het was buiten toen 12° en in de kerk ook IJSkoud. Er wordt nu nog mee gelachen dat de voorste bank 'trilde' door alle suitemeisjes die zaten te bibberen :)Chauffage voorzien kan dus zeker geen kwaad. Voor de rest wel een prachtige setting daar!