Terug naar overzicht
Leuk he een kostuum winnen voor je ventje?Ook wij wonen er eentje maar dan van op de trouwbeurs.Verder hebbe we nog heel wa werk maar we hebbe ook nog 3 maand extra he ;)groetjes sarah
pffft ik moet nog keeeei veel doen !!mijn schoenenmijn lingeriemijn data voor proefkapsel vastleggenmijn data voor proef make up vastleggen (heb al wel kapster en visagiste)kostuum vriendschoenen vriendbruidsboeketvieringuitnodigingenballonnen (kwil zo twee pilaren bestellen)afspraak met zaal om alles te besprekenzaaltje reserveren waar we smiddags met de suite en mijn bewoners van werk (gehandicapten) broodjes kunnen gaan eten. en hiervoor nog garcons zoekenstarten met zonnebanken voor mijn bleke gevoelige huid...het enige dat nog maar vastligt is:zaalfotograafdjvervoer voor ons en oudersmijn kleed (+juwelen)
oh ja:ringenbedankjes feestreglementtafelthema's moetk ook nog doengemeente ligt wel vasten gastenboek en ringendoosjes hebk ook alen wsl benk nog ne hoop vergeten :-)
Leuk he, als het zo vooruit gaat! Het zal er rap zijn!Naar waar gaat de huwelijksreis?Bij ons zijn de voornaamste dingen ook wel in orde.Wij moeten nog doen:- ringen bestellen (hebben al wel gekozen)- schoenen, lingerie, accessoires bruid + bruidegom- bloemen- data proefkapsel- en make-up vastleggen- huwelijkskaars- uitnodigingen (al zelf ontworpen, nu volop bezig met offertes vergelijken)- misboekje nog lay-outen- menu kiezen- gastenboek en enveloppendoosEn waarschijnlijk nog zo wel wat kleine prullen...Maar 't blijft nog altijd super leuk om te doen! Die voorbereidingen is echt genieten :-)GroetjesJoyce
We hebben besloten naar Hurghada (Egypte) te gaan, in mei is het nog niet overal echt warm behalve dan als je ver gaat en we wilden geen hele dag vliegen.O ja Lien zonnebanken, maar ik ging daar pas in februari maart mee beginnen... Kheb daar eigenlijk niet echt een idee van.Het zal er heel snel zijn denk ik! Nu nog even genieten van het voorbereiden maar de grootste dingen zijn dus wel al gedaan.Huwelijkskaars heb ik besteld bij Ateljee Lalyboo, je kan op hun site ook allerlei kaarsen (+prijs) zien. Groetjes