Nu Online
Momenteel zijn er 481 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

save the date

16-11-2012 18:22:58
Hoi,wie verstuurd er "save the date" kaartjes en naar wie wordt dat eigenlijk gestuurd?
Naar de mensen voor het avondfeest of ook naar mensen die enkel op de receptie worden gevraagd?

Thnx

Nele
18-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 952

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik16-11-2012 19:25:29

Hey Nele, wij versturen save the dates met kerstmis. Onze save the date wordt naar iedereen verstuurd die zeker zal worden uitgenodigd, zowel voor de receptie als avondfeest.

Stefanie
20-7-2013
 Meld misbruik16-11-2012 22:07:01

Hallo,

Wij trouwen in de zomer ( 20/07/2013) en om te voorkomen dat onze gasten massaal op reis zijn die periode hebben wij begin november onze save the date kaartjes verspreid.
Wij hebben er enkel gestuurd naar de mensen die we zeker op het avondfeest erbij willen hebben. Niet naar de receptie want ik begrijp wel dan mensen hun reis niet gaan afzeggen of verzetten enkel voor een receptie.

Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik17-11-2012 20:44:56

Wij hebben die enkel verstuurd naar mensen vanwaar we zeker zijn dat we ze naar het avondfeest vragen.

Kirsten
7-9-2013
 Meld misbruik18-11-2012 13:07:55

Wij sturen de onze ook rond Kerstmis al en het zal ook enkele naar de mensen voor het avondfeest zijn.

candy
20-7-2013
 Meld misbruik24-11-2012 23:44:45

ik heb er nog nooit van gehoor van save the date
wat wil dat eigenlijk zeggen?
alle ja weet wel wat het wilt zeggen,
maar wat schrijft ge dan op z'n kaart?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info