TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jessie
20-7-2013
|
16-11-2012 19:31:32
- draag een strapless bh of eentje met transparante bandjes - ga zeker eens zitten met je kleed - als 't er eentje is met veters achteraan en 't is een kanshebber, vraag om het volledig dicht te rijgen (meestal doen ze dat maar zozo) - 't geeft een compleet ander beeld - verschillende dingen passen, ik heb er ook aangehad die ik noooooit zelf zou kiezen maar die wel prachtig waren - als je van plan bent op je grote dag je haar op te steken, steek dan voor het passen ook al je haar een beetje op met een speld of zo, dan heb je een idee van hoe de neklijn van het kleed eruit zal zien met je haar opgestoken - laat je niets opdringen, voel je niet verplicht om meteen te beslissen (sommige verkoopsters geven je dat gevoel, maar als 't niet 200% is, kom je beter nog eens terug of ga je beter eerst nog ergens anders) - neem niet teveel mensen mee om te helpen... als je zo als ik een twijfelaar bent maakt dat het alleen maar erger :-) - en vooral: genieten!!!! 't Is zo snel voorbij soms...
Hoop dat je er wat aan hebt... Veel plezier in elk geval morgen!
|
|
debora
18-7-2014
|
16-11-2012 22:12:11
hihi, ik ben woensdag geweest meid! Was ook zo zenuwachtig alsof ik voor een eerste keer op date ging of op sollicitatiegesprek moest... Ik heb men haar opgestoken en mij zacht geschminkt, beetje geprobeerd eruit te zien zoals ik op den trouw wil, voor de rest inderdaad nen goeie beha (ik had er geen zonder bandjes aan, met gewoon de bandjes naar beneden doen, gaat het ook wel ze)! Voor de rest zou ik er gewoon van genieten, en er niet van uitgaan dat je in de eerste winkel zeker je kleed moet hebben. Passen is zo leuk, ik vond men kleed niet, maar heb wel een superervaring achter de rug
|
|
Karen
13-7-2013
|
16-11-2012 23:08:11
Enkele tips:
- Maak je een beetje op en doe je haar netjes, zo heb je het beste beeld van hoe het er utieindelijke zal uitzien. - Draag ook schoenen met hakhoogte die gelijkaardig is aan die die je op de trouwdag zelf zou willen dragen. Met hakjes is je houding meteen zoveel mooier. - Draag mss inderdaad een strapless bh zodat je strapless kleedjes kan passen, én een slip waar je je goed in voelt..voor het geval de verkoopster met je mee in het pashok moet. Bij mij moest ze soms bijna het kleed over mijn hoofd trekken, dus ik was heel blij met mijn niet-transparante slip op dat moment :D. - - Neem een deo mee, want passen is een warme bezigheid! - Staar je niet blind om maatjes, maar op hoe een kleed valt en aanvoelt. - En probeer oook eens iets wat je niet meteen zelf zou kiezen...Sommige dingen kunnen je verrassen. En de laatste tip: Geniet , geniet geniet!!!!
|
|
Sarah
7-9-2013
|
18-11-2012 7:38:04
Ik zou me inderdaad ook geen zorgen maken als je eerste winkel tegen valt. Maar wat de verkoopsters zeggen, klopt: als je twijfelt als je't op de kapstok ziet hangen: zeker passen.'T is maar hoe de snit valt.. Ik neem ook een speld mee voor mij haar op te steken. Kan vooral je bovenstuk helemaal anders doen lijken. Draag best een strapless BH en een simpele slip liefst zonder opvallende rek erin. Ik draag licht make-up bij het passen. Als je je kleedje vindt, merk je het wel...Mijn familie zei dat je het direct bij't buitenkomen zag dat ik me er goed in voelde. Het moet lekker aanvoelen en wandelen, zitten, vooroverbuigen... Het is inderdaad wel een heel verschil als de verkoopster de kleedjes dicht krijgt... Vooral voor de heupen kan dit grote verschillen geven... Ineens komt er een wespentaille tevoorschijn ;)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|