TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Delphine
4-5-2013
|
17-11-2012 9:26:46
Hoi Reeja, ikzelf ben naar 4 winkels geweest en had er uiteindelijk 2 over waaruit ik moest kiezen. Bij geen enkele jurk heb ik het wauw gevoel gehad of kreeg ik tranen in mijn ogen, zoals ik hier soms op het forum lees. Net zoals jij vond ik mijn jurk wel heel mooi maar that's it :) ik word mss niet zo vlug enthousiast over iets .... dus je moet zeker geen schrik hebben dat je het verkeerde kleed ofzo gekozen heb, als het gevoel voor jou goed zat toen je het ging passen dan zal je wel goed gekozen hebben. groetjes
|
|
mona
27-7-2013
|
17-11-2012 10:41:01
Bwa, ik heb mijn jurk nog niet gevonden, maar hoop ook niet echt op dat 'waw-gevoel'. Ik weet van mezelf dat ik heel rationeel ben, loop niet echt hoog op met materiele dingen etc. Maar ik denk wel dat als ik een mooie jurk aanheb die goed zit en bij me past, rationeel kan denken: ja, deze is het. Zonder tranen dan. ;-)
|
|
Liesbeth
1-6-2013
|
17-11-2012 12:15:22
Ik had dat echte waauw-gevoel met traantjes ook niet. Ik ben gewoon niet zo ingesteld. Maar inderdaad, als je dan verhalen leest van andere vrouwen die allemaal in tranen uitbarsten als ze dé jurk aanhebben, begin je inderdaad te twijfelen of je wel de juiste keuze hebt gemaakt. Dan denk ik dat hier té veel lezen op het forum ook niet altijd goed is, want het brengt je ook wel aan het twijfelen. Maar je moet in het achterhoofd houden dat iedereen anders is, en je moet doen wat je zélf wilt en waar je je zelf goed bij voelt! Uiteindelijk ben ik zeker dat ik wel juist gekozen heb. Ik wou namelijk een jurk die mooi is maar ook heel comfortabel is, die me niet verhinderd om te dansen of te bewegen en die geen stukken van mensen kost. En ik had een grote smile op m'n gezicht in plaats van tranen.
|
|
Reeja
14-9-2013
|
17-11-2012 13:31:26
Het komt eigenlijk niet door zo ontzettend veel te lezen maar door wat ik hoor van vrienden, kennissen:) Toch fijn te horen dat er nog bruidjes zijn die er rustiger bij blijven. Die hele hype rond mijn kleed werd mij echt wat veel na een tijd.
|
|
Ruth
4-5-2013
|
17-11-2012 13:49:22
Haha, precies of ik lees mijn eigen verhaal :-) ik denk ook soms dat ik te snel gekozen heb, ook maar 1 winkel gedaan de jurk die ik heb gekozen is zelfs de allereerste die ik aanhad, ik heb er toen nog verschillende andere gepast, maar dat was het allemaal niet en daarna sloegen de twijfels toe, zeker omdat mijn moeder eigenlijk een andere jurk nog net mooier vond dan die die ik heb gekozen, haha, maar dat was zo'n pompeus geval, dat ben ik gewoon niet na alle twijfels ben ik nu toch zeker dat de jurk die ik gekozen heb, "mijn" jurk is
|
|
Sara
14-9-2013
|
17-11-2012 14:52:11
Hey Reeja! Wij trouwen op dezelfde dag, en ja, ik zit met hetzelfde 'probleem'. Ik heb ook snel beslist, had ook geen waw-gevoel en twijfel nu heel vaak, but then again... ik denk niet dat ik ooit met een kleed zo'n gevoel zou hebben. Daar ben ik waarschijnlijk te rationeel voor. Mijn kleed is ook heel eenvoudig, wat ik eigenlijk zocht, maar nu heb ik soms schrik dat het te eenvoudig is. En hoe slecht het ook is, soms zoek ik nog verder in boekjes en op internet. Gelukkig ben ik nog geen kleed tegengekomen dat ik mooier vind! Maar als je overtuigd was op het moment dat je je kleed kocht, zal het wel goed zijn. Toch blij te horen dat er nog mensen zijn die twijfelen, want ik kreeg hier op het forum al het gevoel dat iedereen een traantje wegpinkte bij het vinden van hét kleed... Btw, op de dag zelf gaan we zo blij zijn dat we een comfortabel kleed gekozen hebben!
|
|
Reeja
14-9-2013
|
17-11-2012 17:19:12
't is da, ik wou ook geen pompeus geval, hoe dans je daar dan in godsnaam mee en hoe leuk het me mss stond: ik was dat gewoon niet. Mensen zouden die keuze bij mij ook totaal niet begrijpen, mijn tante sloeg al achterover toen ze hoorde dat ik in het wit zou trouwen. Dat heb ik wel zelf gekozen omdat ik vind dat je die kans maar één keer hebt en omdat ik toch vaak hoor dat mensen die het niet gedaan hebben het wel zouden doen moesten ze nog eens trouwen :) Straks kan ik mijn kleed nog eens zien op foto want ik vind het werkelijk NERGENS terug op het internet. Misschien omdat ik nooit gevraagd heb welk merk het was, zo hard ben ik daar dus mee bezig he *kuch* :-)
|
|
Bea
6-7-2013
|
17-11-2012 18:26:29
Ik heb ook maar 2 winkels gedaan en heb me ook al vaak de vraag gesteld: was dit niet te snel. Maar ik heb wel wat rust gevonden toen ik de foto op internet vond. Het merk en type stond op mijn bonnetje van de winkel want ik had daar ook absoluut niet opgelet. De foto die we in de winkel hadden genomen was van niet zo'n goede kwaliteit en vond ik achteraf niet zo mooi. Mijn schoonzus was erbij en zei dat ik helemaal stil werd toen ik in de spiegel keek. Ik weet dat ik hem heel aangenaam vond zitten en verrast was dat mijn lichaam zo er zo goed in uitkwam (alsof ik ideaal van vormen was). Van alle kleren die ik gepast heb, heb ik er zeker het beste uitgehaald en het zal zeker volstaan. Of er niet nog een betere koop zou bestaan heb ik momenteel losgelaten.
|
|
Peggy
28-9-2013
|
17-11-2012 18:30:00
Bij mij ook geen tranen maar veel twijfel. Ik heb mijn kleed gekozen op een opendeurdag. Ik was maar aan het twijfelen en twijfelen en toen zei de verkoopster kijk eens rond je en echt iedereen stond vol verwondering naar me te kijken. Ze zei als je nu nog twijfelt dan scheelt er echt iets met je Dus ikke gekocht en daarna wekenlang een slecht gevoel gehad. Maar nu begin ik stilletjesaan te beseffen dat dit idd mijn jurk is. Elegant, simpel maar heel klassevol.
|
|
Happy
17-2-2013
|
18-11-2012 16:36:16
Oooooh ik ben zooi blij dat ik dit hier lees!
Heb namelijk net hetzelfde!!
Ik twijfelde tussen twee jurken. De ene de klassieke, eenvoudige bustier, de andere ook eenvoudig maar iets specialere met boothals. Beide vond ik mooi, maar ook geen traantjes ofzo.Uiteindelijk gekozen voor de boothals.
En stap in de auto en begin weer te twijfelen en twijfelen!!!!
Nu, tis besteld vandaag, dus ik kan niet meer terug.. :)
|
|
Sara
30-3-2013
|
18-11-2012 19:20:11
Omdat ik (naar mijn mening) er superbleek uitzie in wit heb ik een gekleurde jurk gekozen... Ik had hem al weken in de etalage zien hangen van een bruidswinkel waar ik elke dag voorbij moet en toen ik hem aanhad was ik helemaal verkocht.
Achteraf begon ik ook te twijfelen want doordat hij niet wit is is mijn jurk helemaal niet zo trouwerig... Maar voorschot van € 650 is al betaald dus er is geen weg terug... Ik zou zeggen maak je niet teveel zorgen, al is je jurk misschien simpel met het juiste kapsel en make-up zie je er zeker uit als een stralende bruid.
Al had je naar 20 winkels geweest was er nog steeds de kans dat in de 21ste winkel een mooiere jurk lag dus niet twijfelen en maak er het beste van!
|
|
Tina
19-7-2013
|
19-11-2012 16:53:02
Ik had dat gevoel ook na mij eerste keuze. En wilde eerst ook niet verder gaan kijken, maar mijn mama wilde ook graag mee gaan kiezen. Wat ik niet wilde voor de eerste keer dat ik naar trouwjurken ging kijken. Dus ik zwijg dat ik al besteld heb (nog wel geen voorschot betaald, dus nog niet door besteld) en zoveel mooiere trouwjurken gezien. Ik had echt moeite met kiezen. Ik heb nooit echt het wauw gevoel gehad als ik uit de winkel stapte, maar nu heb ik dat wel en ik heb zelfs al spijt dat ik dat kleedje maar 1x zal kunnen aan doen...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|