Terug naar overzicht
hoi hoiwij hadden ook een alternatieve viering (via t huis van de mens in herentals ;-) het was SUPER! :-) wij hebben onze viering in de tuin van de feestzaal gedaan (de vlasschaard, geweldig!) bij slecht weer hadden wij geregeld dat wij daar binnen mochten :-)
ps: ik weet ook een ongewijde kapel in vremde (+/- 10 min van grobbendonk) die je kan huren
Hoi Sofie,Bedankt voor de reacties en de tip! Ondertussen heb ik vernomen dat we het Spuihuis in Lier eventueel zouden kunnen huren; wij zijn allebei afkomstig van Lier en onze ouders wonen er nog steeds dus dit zou wel tof kunnen zijn :-)Bij onze feestzaal, Het 's Graevenhof in Schilde, is het in principe niet mogelijk om de alternatieve viering te houden... Heb ondertussen ook contact opgenomen met 't Huis van de Mens Herentals en ik hoop op een snel antwoord!Hoe zag jullie viering er ongeveer uit? Ik weet namelijk niet zo heel goed wat te verwachten :-)Groetjes!
doe me anders een maileke op fiekev_v@hotmail.com dan mail ik u vanalles door ;-)
Heb een mailtje gestuurd! Bedankt alvast, hé :-)