Terug naar overzicht
Ooh ja dat kan ik wel begrijpen, die dag gaat snel voorbij he, gelukkig heb je nog veel foto's en filmpjes om na te genieten!!!!!!!!! Wees er maar trots op want het zag er inderdaad super leuk uit!
de tijd gaat super snel e! het zag er in ieder geval heel leuk uit! een prachtige jurk had je aan!geniet van het getrouwd leven!
Amaai geweldig kleed had je aan!! Super gewoon! Mag ik je vragen op welk liedje de suite is binnen gekomen?
mooi je videos en mooi kleedje geniet ervan
wij zijn 63 dagen getrouwd. dolgelukkig, maar ik mag er nog altijd niet aan denken dat onze dag helemaal voorbij is... dus, ik begrijp je volledig!
@Lorena, dat liedje is van Fragma "Fine".. (remix van Mary J Blidge)
Leuke filmkes! Ik herkende het gemeentehuis. Gemeente waar ik ben opgegroeid ;) Het zag er allemaal super uit!
Hoi Tessa, Ik wil je even een hart onder de riem steken. De filmpjes zijn fantastisch en je zag er echt prachtig uit. Bij de viering filmpjes kreeg ik echt een krop in de keel. Heb vandaag mijn proef-kapsel, make-up en 1ste pas achter de rug. Vandaar dat ik waarschijnlijk zelf zo emo ben. :-) Geniet van de herinnering, dat zijn momenten die niemand jullie meer kan afnemen. En als je nog meer film en foto materiaal wil posten, wij bekijken ze met plezier!! :-)
Dank je wel tessa geweldige plaat :-)
Bij het bekijken van jullie filmkes, krijg ik het zelf ook moeilijk hoor!!!Leuke herinneringen!!!Geniet nog maar een beetje na!Liefs
Dag Tessa,Hier 72 dagen op de teller...ik had dat gevoel ook heel sterk na de trouw...Vooral zo na de honeymoon...toen was alles rond de trouw zo echt 'voorbij'...Ik heb mijn kleed toen ook bij mijn ouders gehangen...ik kon er niet tegen van het elke dag te zien hangen...'knuffel het kleed momentjes' maakten mij ook telkens wat emotioneel...Het is normaal denk ik...je leeft zo lang toe naar die ene mooie dag...die dan jammer genoeg na 24u voorbij is...en dan zijn er enkel nog filmpjes en foto's als herinnering...Maar hé...we hebben de man van ons leven voor altijd aan onze zij ;-) wat willen we nog meer?? :-)Geniet nog van de roes...groetjes!Sandra
Geniet maar van de filmpjes nu :) Grappig, lief, mooi... Echt tof!
Dag Tessa! Prachtige jurk, ik heb nl dezelfde gekozen :) Je zag er écht stralend uit!!!Wel een vraagje, wat had jij erover aan om naar het gemeentehuis te gaan? Dat was echt mooi en ik ben toch nog op zoek naar iets om over mijn kleed te doen want wij trouwen in maart.
Hoi Sabrina, Bedankt hoor, ik ben er ook zeer tevreden over..Dat was een sjaal om over te steken.. Ik heb dit gekocht in de bruidswinkel in Oostende.. Niet ver van de haven..Da was echt lekker warm voor buiten zenne.. :-)Groetjes en veel succesTessa