Terug naar overzicht
In welke regio zoek je iemand?GroetjesSybil
Wij hebben de white star company (een witte schoolbus) uit Aalst en als je het drankenpakket erbij neemt, krijg je er een soort van ceremoniemeester bij. Hij mag geen ceremoniemeester worden genoemd, want hij is eigenlijk de garcon, maar neemt wel de taken van ceremoniemeester ook voor zich.
Ceremoniemeester en vervoer Erwin in tielt-winge. Wij zijn er heel tevreden van :) xxxx
in het Antwerpse,wij hebben Pierre Loncin genomen. Aangename man :)
beste, als jullie interesse zouden hebben voor een Ford Mustang cabrio van 1966 met chauffeur,kijk dan zeker eens op www.trouwautoservice.be ,mvg, Marc
Sybil,Ik zoek ceremonievervoer/ceremoniemeester voor de regio Limburg (Riemst, gelegen kort bij Bilzen). Groetjes,Sigrid
Ik ben van Oost-Vlaanderen (Gent - Eeklo) dus zal je niet kunnen helpen.Veel succes!
Hallo, Wij hebben als ceremoniemeester. Valere Peeters van as hij is een zeer aangename en vriendelijke man hij heeft ons ook voor trouwvervoer door verwezen naar de site van deblauwvoet.be Groetjes
Beste Sigrid, Proficiat met de trouwplannen.Ik ben nog beschikbaar op jullie trouwdatum.Ik heb je een mailtje gestuurd met wat meer uitleg.Vriendelijke groeten,Davywww.allegebeure.be
hier Pierre Loncin, van in het Antwerpse.