TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Reeja
14-9-2013
|
17-11-2012 19:52:28
Roy Orbinson! Heb juist een koppel daarop hun openingsdans zien doen: ontzettend leuk! Wou dat ik hem eerder ontdekt had! Zij hadden er een beetje salsa op gedanst maar niet te snel
|
|
Stéphanie
19-1-2013
|
17-11-2012 21:02:39
Hier net hetzelfde Wen Ik doe niet liever dan dansen en heb ook heel wat ritme in m'n lijf, maar het ventje minder. Hier dus ook geen slow en wij hebben gekozen voor een swing op barry white: my first, .... en hebben hiervoor 4 lessen gevolgd en wat je allemaal kan na die 4 uur had ik nooit durven hopen Hij gooit mij nu de hele living rond alsof hij nooit anders gedaan heeft Alvast heel veel succes en nog veel plezier! groetjes
|
|
mona
27-7-2013
|
17-11-2012 21:56:25
Barry White vind ik heel fijn om op te dansen. Wij hebben in 't begin van onze relatie (al bijna tien jaar geleden!) 2x10 lessen stijldans gevolgd en Barry White kwam daar regelmatig terug. Danst heel vlot!
Dat van Roy Orbison vind ik ook een mooi nummer maar moeilijker om op te dansen. Is niet echt een slow, maar te weinig tempo om echt up tempo te zijn vind ik.
|
|
Wendy
13-6-2015
|
18-11-2012 9:58:49
ja,de voorkeur gaat hier wel uit naar roy orbinson... @stéphanie alle,dan heb ik hoop dat het nog goed komt! hoe gaat dat dan die lessen? breng je zelf een liedje mee en zegt de leraar/es dan hoe je erop danst of ... ?
|
|
Stéphanie
19-1-2013
|
18-11-2012 10:54:15
ja wij hadden zelf een cd mee en zij heeft elke les 1 figuur aangeleerd. Aan ons om dan tijdens het oefenen thuis die figuren te combineren en aan elkaar te kleven zodat je echt een heel gevarieerde swing hebt. Bij ons hebben ze het ons echt wel goed aangeleerd en voorgedaan. Mijn ventje is echt geen danser, maar die swing heeft hij nu toch goed onder de knie en vind het super dat ik weet dat ik nu op elk feest met het ventje ne swing kan doen :-D. Het waren vier lessen van 1 uur en wij hebben die in Lier gevolgd bij Walkiers.
|
|
Wendy
13-6-2015
|
18-11-2012 17:33:04
ooh in Lier,dat is nog kei dichtbij ook! wil je de prijs misschien nog ff doorsturen in pb? En nu wachten tot 19/1 en dan erna een filmpje eh
|
|
Joyce
11-5-2013
|
18-11-2012 19:57:56
kijk eens op www.danszone.nl . Daar staan per danssoort verschillende liedjes. Mss kan het een hulp zijn om via you tube zo verder te surfen naar andere gelijkaardige nummers...
Groetjes Joyce
|
|
Wendy
13-6-2015
|
19-11-2012 7:14:34
bedankt joyce! ga de site is lezen.
|
|
Kelly
13-7-2013
|
20-11-2012 10:23:20
hier bij ons ook geen slow, wij dachten eerst privé lessen te volgen, maar zijn uiteindelijk begin september gestart in de dansschool. Koppeldansen, en wij zien verschillende dansen. Momenteel al de Swing en Rumba geleerd, en zijn we bezig met een quick step. Zéér leuk, en we gaan dit toen tot tegen de trouw. en zo proberen zelf een dans in elkaar te steken. Indien het ons niet lukt, ga ik dan nog 1x privé les vragen, maar ik denk dat we er zo ook wel gaan komen. daar we dan een héél uur lang dansen op verschillende muziek, hoor ik ook af en toe wel eens een kanshebben als openingsdans.
Wij dansen bij DancePoint in Merksem.
|
|
ilse
24-8-2013
|
20-11-2012 23:19:14
wij nemen REO SPEEDWAGON....KEEP ON LOVING YOU
|
|
Vanessa
31-8-2013
|
23-11-2012 10:01:02
Wij hebben ook Let's stay together in gedachten maar dan in de recentere versie van Seal. Alleen nog geen idee hoe we daarop moeten dansen. Wij zijn ook van plan om 4u les te nemen. Voor de koppeldansers onder ons: is dit een goed nummer als openingsdans of helemaal niet?
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|