Terug naar overzicht
Als jullie budget het toelaat, niet twijfelen... Heb dat ooit eens geweten bij een collega van mij, was gehuwd en achteraf een part 2 met collega's en andere vrienden.Maarrree die had haar kleed dus niet aan de 2e keer! DUH, zo een kans zou ik ook niet laten liggen
Hoi,wij zijn deze week naar FDO gegaan om onze ringen te kiezen. Echt de moeite! Het was ook wel meer dan een uur rijden maar ik heb er zeker geen spijt van. En als de ringen klaar zijn brengen ze die gewoon naar huis. En de prijs viel ook reuze mee!
Als hij de ring niet veel aandoet en je wil een simpel modelleke, zou ik eerder voor palladium of titanium gaan ;-) iets minder duur dan wit goud ofzo, maar zeker niet minder mooi ;-) je hebt er ook nog redelijk wat keus in..groetjes
Wij zijn een tijdje geleden naar een huwelijksbeurs gegaan. Mijn vriend is ook van het type dat zijn ring misschien niet zal kunnen verdragen :)De vrouw van de juwelenstand vertelde ons dat voor trouwringen vaker en vaker zilveren ringen werden gebruikt. Ik heb een zilveren ring en een witgouden ring aan momenteel. En het witgoud verandert van kleur... Terwijl de zilveren ring nog steeds mooi is van kleur. We hebben nu besloten om voor het zilver te gaan als trouwring. Indien er veel krassen op zouden zijn na ettelijke jaren. Kopen we dan nieuwe ringen als we 10 jaar getrouwd zijn ofzo :)We zijn helemaal voor dit idee gewonnen. Succes met de zoektocht!
Heey,Ik weet niet waar je woont maar in Antwerpen vind je bij de Joodse winkeltjes aan het station hele mooie trouwringen al vanaf € 400. Van heel simpel tot heel speciaal.Mijn vriend heeft een gigantische vriendengroep (vroegere schoolvrienden, collega's die ook vrienden zijn en 2 voetbalploegen waar hij bijspeelt) en wij geven gewoon in de cantine een tweede feest. Met hapjes en bier i.p.v. champagne, niet zo chic maar wel een lekkere losse sfeer die past bij de mensen die zijn uitgenodigd. Zo zie je dat het ook kan zonder extra veel budget. Succes!
Hoi,Wij hebben vorige week ook onze ringen gekocht in wit goud. Ook bij ons was het zo duur. we wilden wit goud voor de kwaliteit en omdat we hem ook alle dagen kunnen dragen (veel mensen kunnen dit niet voor hun jobs). Ieder zijn eigen keuze natuurlijk hier in. Wil je gewoon even waarschuwen als je toch voor goud gaat dat de prijzen alleen maar zullen stijgen.Een leuk idee voor de trouwfuif wij zitten ook met heel veel volk nu ik dit lees had ik dat mss ook gedaan .Grtj