Terug naar overzicht
Hey Michèle,Ik heb ook een kleed gekocht van linea rafaelli gekozen, voor mijn schoenen heb ik rond de 200 euro betaald wat ik wel veel vind, want ik ga ze nooit meer dragen. De schoenen zit wel super vind ik, heb wel geen al te hoge hak genomen aangezien ik redelijk groot ben en vooral geen pijnlijke voeten wil die dag. ;o)Mijn juweel van linea is ook besteld maar daar weet ik de prijs nog niet van, ben benieuwd, ga op 18/01/2013 voor mijn eerste (officieele pasbeurt ;o))).Succes!!
Ik volg even mee. Mijn kleed is ook van LR, ik heb de schoenen ook aan gehad en ze zaten super goed, maar kosten 225 euro wat wel veel is voor 1 dag te dragen. Ik ga nog opzoek naar goedkopere.
Hey,Ik heb gehoord dat je in sommige winkels je schoenen kan laten verfen achteraf zodat je ze wel meer kan aandoen. Iemand daar ervaring mee, want is eigenlijk wel allemaal duur...
Ik had schoenen van LR en een armband (en mijn kleedje was ook LR). De schoenen kosten 155 euro, de armband 79. Ik heb geen witte schoenen gekozen, maar zilverkleurige peeptoes en ik heb ze deze zomer nog gedragen, net zoals mijn armband. Ik vond de prijs goed meevallen, dat betaal ik meestal wel voor een paar schoenen. Ze zijn erg comfortabel,ik heb ze heel de tijd aangehad tot het feest gedaan was. Ik had hakken van 8 cm. Ik ben wel gewoon om hakken te dragen, maar heb bewust niet hoger dan 8 cm genomen omdat je echt heel veel rechtstaat op zo'n dag.
HoiMijn kleedje ook van LR maar schoenen vond ik niet van LR in de winkel wegens beperkte keuze mijn kleed is dan ook kort dus vallen mijn schoenen ook hard op de mevr zelf zei dat ook dat bij een lang kleed dat nie echt belang heeft omdat je ze toch niet echt ziet bij mij is dit dus anders want ik draag kort!Ikzelf ben naar Roeselare geweest bij Gabrielli en daar schoenen besteld van Pink heel mooi en niet zo duur 160 euro!Zij verven ook schoenen voor 50 euro en dit duurd een week of drie.!veel succes
Ik heb ook schoenen van LR. Ze zaten onmiddellijk goed. Hopelijk zal dit ook zo zijn als ik er een ganse dag zal opstaan. De prijs draaide ook wel rond de 200€, wat inderdaad niet goedkoop is. Ik heb voor pumps gekozen met een hak van ongeveer 8 cm, maar aan de voorkant is er ook een zooltje van ongeveer 1 cm, zodanig dat de hoogte wat wordt gecountered. Die schoenen kan ik dus nadien nog dragen onder een jeans ofzo, wat wel leuk is.
mijn schoenen van lr kosten normaal 180 euro, ik betaalde 70.heel gewone trouwschoenen maar ze zitten wel heel goed, hun geld waard!