Nu Online
Momenteel zijn er 655 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen en co

17-11-2012 21:11:17
Hoi bruidjes! Heb vandaag mijn eerste pasbeurt gehad en het was meteen raak! Het is een jurk van linea rafaelli geworden. Nu is mijn vraag of julllie ervaring hebben met de schoenen en juwelen van hen? Zitten de schoenen goed? Prijs? Groetjes

Michèle
24-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 945

Joke
25-5-2013
 Meld misbruik17-11-2012 21:27:07

Hey Michèle,

Ik heb ook een kleed gekocht van linea rafaelli gekozen, voor mijn schoenen heb ik rond de 200 euro betaald wat ik wel veel vind, want ik ga ze nooit meer dragen. De schoenen zit wel super vind ik, heb wel geen al te hoge hak genomen aangezien ik redelijk groot ben en vooral geen pijnlijke voeten wil die dag. ;o)
Mijn juweel van linea is ook besteld maar daar weet ik de prijs nog niet van, ben benieuwd, ga op 18/01/2013 voor mijn eerste (officieele pasbeurt ;o))).

Succes!!

Lore
11-5-2013
 Meld misbruik17-11-2012 22:20:52

Ik volg even mee. Mijn kleed is ook van LR, ik heb de schoenen ook aan gehad en ze zaten super goed, maar kosten 225 euro wat wel veel is voor 1 dag te dragen. Ik ga nog opzoek naar goedkopere.

evi
29-4-2013
 Meld misbruik17-11-2012 22:49:19

Hey,
Ik heb gehoord dat je in sommige winkels je schoenen kan laten verfen achteraf zodat je ze wel meer kan aandoen. Iemand daar ervaring mee, want is eigenlijk wel allemaal duur...

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik18-11-2012 8:57:16

Ik had schoenen van LR en een armband (en mijn kleedje was ook LR). De schoenen kosten 155 euro, de armband 79. Ik heb geen witte schoenen gekozen, maar zilverkleurige peeptoes en ik heb ze deze zomer nog gedragen, net zoals mijn armband. Ik vond de prijs goed meevallen, dat betaal ik meestal wel voor een paar schoenen. Ze zijn erg comfortabel,ik heb ze heel de tijd aangehad tot het feest gedaan was. Ik had hakken van 8 cm. Ik ben wel gewoon om hakken te dragen, maar heb bewust niet hoger dan 8 cm genomen omdat je echt heel veel rechtstaat op zo'n dag.

vanessa
29-3-2013
 Meld misbruik18-11-2012 12:50:42

Hoi
Mijn kleedje ook van LR maar schoenen vond ik niet van LR in de winkel wegens beperkte keuze mijn kleed is dan ook kort dus vallen mijn schoenen ook hard op de mevr zelf zei dat ook dat bij een lang kleed dat nie echt belang heeft omdat je ze toch niet echt ziet bij mij is dit dus anders want ik draag kort!
Ikzelf ben naar Roeselare geweest bij Gabrielli en daar schoenen besteld van Pink heel mooi en niet zo duur 160 euro!
Zij verven ook schoenen voor 50 euro en dit duurd een week of drie.!
veel succes

Kathy
21-9-2013
 Meld misbruik18-11-2012 18:49:15

Ik heb ook schoenen van LR. Ze zaten onmiddellijk goed. Hopelijk zal dit ook zo zijn als ik er een ganse dag zal opstaan.
De prijs draaide ook wel rond de 200€, wat inderdaad niet goedkoop is.
Ik heb voor pumps gekozen met een hak van ongeveer 8 cm, maar aan de voorkant is er ook een zooltje van ongeveer 1 cm, zodanig dat de hoogte wat wordt gecountered. Die schoenen kan ik dus nadien nog dragen onder een jeans ofzo, wat wel leuk is.

virginia
5-1-2013
 Meld misbruik19-11-2012 19:29:50

mijn schoenen van lr kosten normaal 180 euro, ik betaalde 70.
heel gewone trouwschoenen maar ze zitten wel heel goed, hun geld waard!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...