TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Veva
28-9-2013
|
18-11-2012 11:30:49
Kei mooi kleed!!! Ik droom stiekem ook van dit kleedje, maar dan in het ivoor. Mag ik weten hoeveel dit kost?
Qua juwelen: werken met zilver en diamanten (al dan niet nep) zou er wel heel goed bij staan. Ik zou niet voor rode accessoires gaan zoals je zelf al aanhaalt. Bruidsboeket: hierbij kan je wel met rood en eventueel wit/zwart werken vind ik.
|
|
kelly
13-7-2013
|
18-11-2012 11:34:05
In dat geval zou ik de accesoires houden in de kleur van die band!... Als je niet zeker bent van die kleur, ga even langst je bruidswinkel of bel er eens naar... Idd op de foto is het niet echt super duidelijk, al denk ik ook dat het zwart is x x x
|
|
fabienne
14-6-2013
|
18-11-2012 11:41:38
hey prachtig kleed ik zou ook in de kleur van de band gaan grts
|
|
Peggy
28-9-2013
|
18-11-2012 11:46:37
Heel mooi kleed !
Ik zou de halslijn zo laten zoals het model. Ik vind als je mooie schouders hebt, je geen juwelen nodig hebt.
Ik zou wel een armband zoeken bijpassen bij de kleur van de band.
|
|
Silvie
8-12-2012
|
18-11-2012 11:51:21
Geweldig kleed!! Die band bestaat precies uit grijze en zwarte pareltjes? misschien kan je dezelfde kleur pareltjes laten terugkomen in oorbellen en ketting? Ik kan het niet zo goed zien, ik zou ook terug naar de winkel bellen of gaan. En ga je er een vestje of stola opdoen?
|
|
Lynn
1-6-2013
|
18-11-2012 11:57:21
Schitterende kleed! Ik zou voor niet te veel accessoires kiezen, enkel lange oorbellen/ De hals is zoo mooi dat ik er niets zou bijdragen. Ik zou voor wit of geel goud kiezen
|
|
Marjan
20-4-2013
|
18-11-2012 12:06:26
@Veva: Ik vind even mijn bestelformulier niet meer, maar dacht dat het 1395 was (bij La Sposa in Roeselare). Retouches zitten hier nog niet bij, maar met retouches zou het maximum op 1520 komen als ik me niet vergis. De ivoren heb ik ook aangehad en was ook heel mooi, maar stond een beetje flets bij mij, dus hopelijk is het bij jou inderdaad je droomkleed :)
|
|
Marjan
20-4-2013
|
18-11-2012 12:12:31
Merci iedereen voor de tips! Ik denk inderdaad ook wel dat de hals het mooist is zonder iets van ketting erbij... Dus waarschijnlijk ga ik dan alleen op zoek naar lange oorringen en eventueel een armband. Iets met zwart en grijs/zilver moet wel te doen zijn :). Jammer genoeg duurt het nog even voor ik mijn kleed nog eens kan zien want Roeselare is niet bij de deur, dus ga wachten tot mijn eerste pas voor ik nog eens ga. 4 maand, nog zo lang :(
@Silvie: Ik ga waarschijnlijk voor een stola gaan, vind het een beetje jammer om de bovenkant van het kleed weg te steken maar 't zal nog een beetje fris zijn in april denk ik :). En 't is uiteindelijk toch alleen maar voor in en uit de auto te stappen.
|
|
Sandra
7-9-2012
|
18-11-2012 17:26:32
Heel mooi kleed, beetje de stijl van de Nova van vorig jaar...zal je prachtig staan! Ik zou ook niet per sé een ketting nemen, de neklijn is heel speciaal dus zonder ketting gaat alle aandacht dan naar die afwerking :-). En ik zou ook armband nemen in de stijl van die 'band' op het kleed... Mooie keuze!
groetjes!!
|
|
Marjan
20-4-2013
|
18-11-2012 17:55:16
Ja de Nova heb ik ook nog aangehad, is ook heel mooi! Maar bij de rode Forza was ik meteen weg van de kleur :).
|
|
Sofie
6-7-2013
|
18-11-2012 18:34:01
Zoals reeds gezegd zou ik ook geen ketting nemen.. Een armband en oorbellen lijken me prima.. In het zwart ofwel zwarte met rode pareltjes gecombineerd.. Qua bloemen wordt het dan wat moeilijker hé.. Zwarte bloemen zijn er niet.. Maar je kan mss donkerrode of bordeaux bloemen nemen zodat alles wat in dezelfde tinten blijft? Als je witte bloemen neemt gaat het boeket er volgens mij teveel uitspringen.. En 't is vooral U dat ze moeten zien staan hé :-) Mooi kleedje!! Heb het ivoorkleurige ook aangehad maar 't stond mij niet.. Terwijl het echt prachtig is hé :-)
|
|
Sabrina
21-6-2013
|
18-11-2012 19:07:49
Prachtig kleed!!! Ik heb iets meer dan een maand geleden net hetzelfde gekozen! ;-)
Ik zit ook in twijfel welke kleur te kiezen voor schoenen, bruidsboeket,... Dus ik volg met veel nieuwsgierigheid de reacties.
Een halsketting vind ik persoonlijk ook overbodig, want dat neemt idd alle aandacht weg van de prachtige neklijn.
Bij mij is het ook nog wachten tot mijn eerste pas eind februari voor ik het nog eens terug kan zien (komt van Couture Robel in Roeselare en woon zelf ook niet in de buurt). Ik heb toen wel een foto laten nemen als ik het aanhad, dus ik kan er tussendoor toch wel eens naar kijken (en dat doe ik regelmatig). :-)
|
|
Marjan
20-4-2013
|
18-11-2012 19:48:55
Ik ben zo stom geweest om te vergeten een foto te maken, heb alleen een wazige van de eerste keer dat ik ben gaan passen (toen ik stiekem een foto moest maken omdat ik nog niet gekozen had). Nuja, dan kan ik extra hard uitkijken naar mijn eerste pas :). Want inderdaad, het is een prachtig kleed! Had mijzelf ook nooit echt in het rood zien trouwen, maar nadat ik de Forza in het rood had aangehad, verbleekten alle andere kleedjes toch wel een beetje in vergelijking met deze :).
|
|
Tina
19-7-2013
|
19-11-2012 11:10:42
Mooi kleedje, ik heb dat ook aangehad, maar in het wit. Heb nu een andere van Marylise gekozen.
Ik zou u assecoires kiezen tussen bordeaux en zwart...
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
19-11-2012 11:34:27
Super mooi! Een boeket met donkerpaarse calla's zal hier prachtig bij staan !
|
|
Charlotte
19-7-2014
|
7-3-2014 16:15:43
Ik heb hetzelfde kleed gekozen en druk op zoek naar juwelen die erbij passen. Wat vinden jullie hiervan? Past volgens mij bij de band van het kleed (zie link bovenste bericht).
|
|
Rebecca
27-4-2013
|
7-3-2014 18:13:05
Heel goeie keuze Charlotte!
|
|
Marjan
20-4-2013
|
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|