Terug naar overzicht
Hallo! Wij trouwen op zaterdag 21 oktober en het kost ons 150 euro en ik dacht nog een 15 euro dossierkosten of zo. Op de site www.brugge.be kun je de meeste informatie vinden. Gewoon bij zoeken invullen: huwelijksaangifte of huwelijksceremonie.Dinsdagvoormiddag vóór 10.00u : gratis Dinsdagvoormiddag na 10.00u : 65 euro Vrijdagnamiddag : 90 euro Zaterdagvoormiddag : 150 euro In Brugge kun je trouwens maar 6 maanden voordien het juiste uur vastleggen.Veel geluk nog !!!
Hallo,amai ik wist niet dat dat zo per gemeentehuis verschilt! Ik betaal slechts 24 euro om te trouwen op 't gemeentehuis in Bonheiden. We moeten enkel het trouwboekje betalen. Nu je zal moeten betalen voor de pracht en praal van het gemeentehuis zeker? Nu ja 't zullen wel heel mooie foto's zijn!Groetjes,en veel succes,Karen04/11/2006
Pracht en praal?!Wij betalen in Ninove 250 e voor een lokaaltje dat eruit ziet als een klaslokaaltje! Dus niet echt mooie foto's!Groetjes, Sissi
Hey,In Brugge komt er nog 17,5 bij voor het trouwboekje. Groetjes, Els 16/12/2006
Wij hebben het geluk dat op de dag dat we trouwen de 'praalkosten' niet aangerekend worden. Uiuteraard kosten voor het trouwboekje maar dat is slechts enkele euro's.