Nu Online
Momenteel zijn er 678 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwschoenen youniek

18-11-2012 14:45:05
hoi medebruidjes,
heeft er iemand van jullie ervaring met trouwschoenen van youniek in turnhout?
en waar hebben jullie je trouwjuwelen gevonden?
ik vind dit een moeilijke opgave.. de schoenen en juwelen.
de rest ging veel vlotter :-)
ik heb gelukkig nog wat tijd.
alvast bedankt voor jullie tips..

krista
9-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 685

Eva
13-9-2013
 Meld misbruik18-11-2012 15:07:12

Ik heb bij Youniek enkel de collectie Rainbow van Elsa zien staan. Vind dit wel heel mooie schoenen maar vrij duur dacht ik?

krista
9-8-2013
 Meld misbruik18-11-2012 16:54:42

hoi eva,
ja dat klopt idd, maar blijkbaar zijn dat de prijzen van trouwschoenen..
ik had eerst zoiets van ik ga hier in t dorp bij schoenen timmers, n winkel bij kwaliteitsschoenen maar daar hebben ze ook sposa en die staan ook bij youniek.. voor de rest kom ik enkel online schoenenwinkels tegen op google en online bestellen voor schoenen vind ik n beetje riskant :-s

Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik18-11-2012 17:32:31

Hey Krista,

Ik heb mijn schoenen net zoals mijn kleed ook bij Youniek gekocht. Ze waren idd wat duurder (ik dacht dat de mijne 125 euro kosten) maar ze kunnen gekleurd worden, zijn simpel maar mooi en zaten als gegoten...
Ik heb ze de hele dag en nacht aangehouden en de kussentjes die voorraan in de schoenen zaten zorgden ervoor dat er van bleinen geen sprake was...
Die kussentjes hebben uiteindelijk ervoor gezorgt dat ik toch voor echte 'trouwschoenen' heb gekozen. De schoenen die ik in onze gewone schoenenwinkel vond hadden dit niet .

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik18-11-2012 21:56:10

bij Van loock hebben ze ook een ruime keuze.

Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik19-11-2012 11:18:44

Inderdaad dit wou ik ook zeggen.
Van Loock in Zandhoven hebben ze heel ruime keuze aan trouwschoenen.
Als ik volgend jaar mijn kleed heb gevonden zal ik zeker naar daar rijden.
Want ik heb grote voete en koop al mijn schoenen daar. De verkoopsters zijn meestal heel vriendelijk. Wat je wel hebt is dat je soms wel lang moet wachten omdat het een hele grote winkel is. Vanuit Turnhout ben je er op een goeie 25 min. Gewoon via de snelweg. En ligt niet zover van de afrit en heeft een eigen parking. Veel succes met het vinden van je schoenen!!!!
Caroline

krista
9-8-2013
 Meld misbruik19-11-2012 19:14:17

bedankt kim en caroline,
maar ik kom van tegen hasselt.. turnhout is al n uurtje rijden van bij ons uit...
wel leuk dat jullie gereageerd hebben thx

Caroline
2-3-2013
 Meld misbruik22-11-2012 10:32:28

Bij Van Loock in Zandhoven hebben ze inderdaad een ruime keuze. Mijn schoenen komen ook van daar, omdat ik zeker geen zere voeten wil op 'de' dag. Als je € 125 al veel geld vindt, moet je zeker niet naar daar gaan. De gemiddelde prijs ligt daar rond de € 170.

Lucia
20-8-2011
 Meld misbruik4-2-2013 15:02:24

Ik heb er van Luca Renzi, ook van Van Loock, maat 38. Zaten super goed en natuurlijk maar 1 x gedragen!
Voor 50 euro verkoop ik ze! Als iemand wil, laat het me maar weten , dan stuur ik een foto!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...