Terug naar overzicht
Dan zal een trouwjurk van Marylise je zeker bevallen! Die hebben ze zeker bij Le Chapeau in Antwerpen en bij Lilian Claes in Herentals.Groetjes en succes,Natalie26-05-2007
Ik heb het mijn gevonden bij Amala in Breda. Het komt zowat overeen met jouw omschrijving. Vanuit Antwerpen niet zo ver en zeker de moeite waard.Groetjes
Hey,In de collectie van Pronovias zitten zo een aantal kleedjes.Je vindt ze ook bij Le Chapeau in Antwerpen.Groetjes, Sissi
Hoi Eviik heb vorige week ook mijn prinsessenjurk gevonden MET lange sleep. Het is er een van Ian Stuart, nl Frangipani, ik heb het almeermaals gezegd op dit forum, als je een Ian Stuart aandoet, wil je hem nooit meer uitdoen! Ik voelde me allessinds een prinsesSucces (laat weten wat het geworden is he)www.ianstuart-bride.com Sarah15 09 2007
Hey,bij Marylise zal je inderdaad waarschijnlijk je smaak wel vinden. Bij Haute Couture Jetty in Beveren-Waas (niet zo ver van Antwerpen) hebben ze dat merk én doen ze momenteel uitverkoop van vorig seizoen (je ziet het er niet aan!) ong. 50% korting!!!Veel succes!
Hoi Evi en Evelien, bij Haute Couture Jetty in Melsele geven ze een perfecte service!Ik heb nu wel in de nieuwe collectie mijn droomjurk gevonden van Ian Stuart.Ik zou zeker eens gaan kijken!Veel succesSarah15 09 2007