Terug naar overzicht
Dag Julie, Ik herken het probleem.. Ik ben in twee winkels geweest en in de tweede winkel mijn kleed gekozen.. Ik was superenthousiast en was ervan overtuigd dat dit HET kleed was..Eens onderweg naar huis en thuis is het piekeren begonnen.. Is dit wel het juiste kleed? Heb ik niet te snel gekozen? Kunnen ze het kleed vermaken zodat het wordt zoals ik het mij inbeeld? ..Ik ken het probleem, maar heb me ondertussen neergelegd bij al die vragen. Ik ga nu opneiuw een afspraak maken om het kleed eens te passen en dan ben ik ervan overtuigd dat ik zeker ga zijn.. Mijn broer (= getuige) komt dan mee en die geeft me zeker zijn ongezouten mening..Ik ben er zeker van dat als we een kleed kiezen het ook dat kleed is dat we echt willen.. Denk je niet?Liefs x
anders moet je je foto maar eens doorsturen naar mijn mail.wendy _ ven @ hotmail DOT comMaar zoals Karen zegt: als je dat gekozen hebt zal het de juiste zijn! en twijfels zal je hebben volgens mij tot de trouwdag zelf en je voor je verloofde staat en je ziet dat hij emotioneel wordt...Je zal sowieso stralen!
Ik ben wel benieuwd naar het kleedje dat je gekozen hebt. Je mag me altijd ee pb'tje sturen.