Terug naar overzicht
Dag CandyWelkom op dit forum en proficiat met de verloving ! Ikzelf ben oorspronkelijk van De Haan en wij gaan trouwen in de kerk van Vlissegem.Volgende feestzalen zijn heel dicht in de buurt:· De Grote Stove in Zuienkerke· Hoeve Ten Doele· Haeneveld in JabbekeIetsje verder:· ’t Gravenhof in Torhout (deze hebben wij gekozen)· Thermae Palace in Oostende· Pottemaekershoeve (enkel zaal)· De Rode Poorte (enkel zaal)· Zandberghoeve in Oedelem· Lodewijk van Maele· Kasteel van MoerkerkeOp de website www.zalen.be kan je ook nog ideetjes opdoen.GroetjesRebecca
bedankt rebecca dat ga ik zeker eens op kijken
Nog vergeten in de buurt:* Salons Denotter in Zedelgem* Ter Leepe in Zedelgem* Salons De Vrede in IchtegemJe kan al es beginnen surfen naar de websites en info aanvragen.Leuke bezigheid :)
ben er al mee bezich en de grote stove zegt mij wel iets
als er nog mensen zijn die een feestzaal weten rond de vosseslag(de haan) laat het mij weten
Vergeet het Kursaal van Oostende niet !!! Wij hadden deze zomer daar onze onvergetelijke dag !!
Hey Nele, wat waren de prijzen voor het kursaal? Ik zou dat ook wel fantastisch vinden... grtjs