Terug naar overzicht
kunt mss gewoon er op zet van jullie zijn hier bij ook uitgenodigt voor op 21/12/2012 voor naar het gemeentenhuis(adres) te komen waar wij alleen voor de wet zullen trouwen (en daarna een kneine versappering als jullie dat gaan doen.) vriendelijke groeten ik hoop dat je er iets mee bent
Idd op het kerstkaartje kan een leuk idee zijn.Ik ben al eens naar een kerkelijke trouw geweest waarna iedereen iets kon gaan drinken na de mis in een bruin cafeeke aan de kerk. (Er zijn nog leuke foto's van het koppel achter de toog) Je kan dan bv trakteren op een vat als je de kosten wat wil drukken of afspraken maken met de eigenaar.Of zo een mobiele cavabar is misschien ook een goed idee (kan je een forfait mee afspreken)
Als wij trouwen voor de wet (in Lokeren) zit er een drankje inbegrepen voor idereen die komt kijken. Dat is blijkbaar standaard zo. Misschien is dit ook bij jullie het geval?
De gemeente zei toch niets van een drankje? Maar misschien dat ze dat vermelden als we onze ondertrouw gaan doen.Het probleem is dat zo een cafe bezoekje snel oploopt in prijs he.Daarom zoek ik een plaats waar ik eigen drank kan serveren. Dat is altijd goedkoper?Maar alvast bedankt voor de ideeën! Groetjes!
kunt het mss bij iemand zijn thuis doen die een tuin heeft kan daar mss een tent zetten moest het niet zo goed weer zijn of zo ik trouw volgend jaar in de zomer en na onze gemeente bezoek nodig ik iedereen bij mijn thuis uit voor een drankje en versnapering in onze tuin(voor te tijd bij ons te vedoen voor ons genodige terwijl wij dan foto's gaan trekken)
Ja dat is wel een plan. Mijn nonkel en tante wonen ook in dezelfde gemeente en die hebben een grote tuin maar gaat het niet koud zijn buiten op 21-12?
kunt zo van die buiten kaarsen kopen kost niet veel kunt dat in kruidvat vinden en als je een tent kunt zetten heb je ook al een beetje warmer ik heb het 1keer is gedaan een tuinfeest gegoven en een tent in mijn tuin gezet dag ook dat het koud ging zijn maar was wel wamer en zeker als ze een beetje gedronken hebt
maak er een mini kerstmarktje van met warme chocomelk, gluwein en jenever??DAn kleine kraampjes en van die vuurkorven.Lijkt me super gezellig dikke zoen
Sarah dat klinkt super maar bedoel je dan in de tuin? want ik neem aan dat je dat niet zomaar op een plein van de gemeente mag doen?Iedereen nogmaals bedankt voor de tips maar heeft er misschien nog iemand concreet tips over de verwoording voor de kaartjes
Iets in de trant van: "Binnen ... jaar trouwen we voor de Kerk. Omdat we niet langer willen wachten om onze liefde toch al officieel te maken trouwen we op 21/12/2012 al voor de wet. We hopen dat jullie samen met ons dit mooie moment willen beleven, een feestje wordt dan binnen ... jaar gegeven!"
amaai jente zo creatief leuk!!@stephanie : ja gezellig in de tuin
Dank je Jente dat klinkt echt goed!Wat vinden jullie van:2013 gaan wij in als man en vrouw, want op 21-12-12 beloven wij elkaar eeuwige trouw...als openingszinnetje? en dan erna wat geknutsel met de tekst van Jente?
Klinkt leuk Stephanie!