Nu Online
Momenteel zijn er 337 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Weer iets om af te vinken...

20-11-2012 8:11:16
Dag bruidjes,

Met nog 206 dagen op de teller kunnen we er eens gaan invliegen.
We hadden al veel zaken vastgelegd in het begin van onze verloving (zo'n jaar geleden).
Maar nu kunnen we meer dingen al gaan uitwerken :-).
Zo hebben we dit weekend het kostuum van mijn liefje gaan kopen... We hadden eerst gedacht om een kostuum te huren, maar het kostuum dat hij graag zag verhuurden ze nergens...
Het is een kostuum van Wilvorst geworden, hij zag er echt prachtig uit ondanks het kostuum 4 maten te groot was (ze hadden geen kleiner pasmodel :-) )!!
Nu nog onze huwelijkreis vastleggen, we hadden gedacht aan Italië. We zijn niet zo aan lange vluchten en die exotische bestemmingen zeggen ons niet zoveel en ik zou het dan ook hypocriet vinden als we zo'n reis zouden boeken terwijl we dit anders nooit zouden doen.
En we zijn beiden zot van Italië :-)... We twijfelen nog tussen de baai van Napels en Sicilië. Wat zijn jullie ervaringen met die streken? Qua bezoeken die je kan doen en zo?
Daarnaast zijn het nog kleinere zaken die we moeten uitwerken: huwelijkskaars, schoenen, juweeltjes, misboekje nog eens laten lezen door de diaken en dan laten drukken, de foto's van de uitnodgingen zijn genomen nu is het enkel nog wachten op het ontwerp, kiezen welke bloemstukjes we willen (bloemist ligt wel al vast), cadeautjes voor getuigen, menu vastleggen (maar volgende maand gaan we eens gaan proeven dus :-) ), proefkapsel, proef make-up, nageltjes,...Er zijn zoveel kleine dingen dat ik schrik heb dat ik zaken over het oog zie.
Hoe ver zitten jullie met de voorbereidingen?

Groetjes,
Janatje

jana
15-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 641

caroline
1-6-2013
 Meld misbruik20-11-2012 10:35:10

Hey Jana,

Ik vond beide bestemmingen leuk! In Sicilië kan je met een auto het hele eiland verkennen, of de trein. Wij verbleven toen in Cefalu, naast Palermo maar hebben ook een uitstap naar Agrigento gedaan.
de Baai van Napels is ook heel leuk, misschien dat je hier meer verschillende uitstappen kan doen. Wij verbleven nabij Sorrento, bezochten Herculaneum en Pompeï. Brommer gehuurd en hier de Amalfi kust mee afgereden tot in Amalfi. Prachtig om ook een boot te huren voor een dag en de kust af te varen. Alle uitstapjes kan je perfect met het openbaar vervoer doen.
Als ik er zo over schrijf zou ik kiezen als huwelijksreisbestemming voor Sorrento en omgeving. Napels is wel een vuile stad.
Veel planplezier!

fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik20-11-2012 10:43:13

hey jana ik trouw de dag voor jouw. Wij hebben de uitnodegingen al, de kleren zijn besteld en moeten we in maart gaan passen.De zaal en traiteur liggen ook vast, daar moeten we in januari juist nog bespreken hoe en wat.De kapper en make-up liggen ook alvast. De bedankingen heb ik al maar moeten nog gemaakt worden das voor in mei en voor de getuigen weten we wel al wat maar das ook voor na de feestdagen. Voor de ouders weet ik dus nog niet wat dus langs deze tips zijn welkom en men bruidsboeket en het stuk voor op men ventje zen vadersgraf wordt door hem besteld dus daar weet ik niks vangrts fabienne

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...