Nu Online
Momenteel zijn er 439 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

lay out uitnodigingen

20-11-2012 12:06:11
Hey dames!

Wij gingen normaal gezien onze uitnodigingen zelf maken, maar zien hier nu wat tegen op.
We gaan dus kijken om een uitnodiging uit te zoeken.

Maar nu is mijn vraag, ik had graag dezelfde lay out gehad van de uitnodiging als voor het misboekje en de menukaart. Maar als je een kaart uit een collectie kiest (bijv. van kaartjes.nl of carddreams), kan je deze toch niet gebruiken voor misboekje en menukaart?
Hoe doen jullie dit?

Wij weten ook totaal nog niet met welke kleuren er de hoofdrol gaan spelen op onze trouw. Maar moet dit met een kleur?

Ik heb ook zoiets van: die uitnodiging, dat wordt toch weggesmeten. En de menukaarten op tafel, bijna niemand neemt dat mee naar huis, dus eigenlijk wordt dat ook weggesmeten. Ik wil daar dan ook niet veel tijd en geld insteken als je weet wat er uiteindelijk mee gebeurt.

Voor mij is het allerbelangrijkste die dag, dat wij onze mis persoonlijk kunnen maken en dat het inhoudelijk heel erg goed zit en dat wij een spetterend feest kunnen hebben (tot in de late uurtjes, hoewel ik daar een beetje voor vrees; er zitten al veel mama's in het publiek en ook een oudere garde).

Grtjs!
Nathalie

Nathalie
6-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 856

Sara
15-6-2013
 Meld misbruik20-11-2012 12:21:19

Hey Nathalie!

Ik had hetzelfde idee als jij... tot ik concreet in de boeken keek en de drukker zei "uitnodigingen, misboekjes en menukaarten in dezelfde stijl dat is niet meer van deze tijd hoor!"... Wij hebben dan maar beslist om onze uitnodigingen zelf te ontwerpen met behulp van foto's.

Qua kleur: ik vind niet dat er één bepaalde kleer moet zijn die je volledig doortrekt, dit kan evengoed een thema of een bepaalde sfeer zijn.. Bij ons is ons thema "the good old Londen Underground" maar dit wilden we niet zo letterlijk op onze uitnodigingen dus hebben we gekozen voor vintage foto's en één zogezegde rode metrolijn die over de kaart loopt...

Veel succes alvast!

fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik20-11-2012 12:55:30

hey wij hebben alles van bij vistaprint en alles heeft het zelfde thema zowel uitnodegingen als het feestregelement en ook het gastenkaartjes grts

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik20-11-2012 20:37:04

cartarosa heeft ook alles in dezelfde stijl als je kaartontwerp.
Bij vistaprint heb je ook veel in dezelfde stijl maar die hebben dan weer geen misboekjes.
Wel budgetvriendelijk bij vistaprint natuurlijk.
Ik heb ondertussen al 2 proefkaarten via carddreams laten maken en ik ben wel tevreden van hun service, heb hen zelfs eens gebeld met de vraag of ze menu's ed in dezelfde stijl hebben, een vriendelijke dame vertelde me dat dit (nog) niet mogelijk was, misschien in de toekomst wel.
Natuurlijk, een ongeduldig bruidje (MOI) heeft geen boodschap aan ... misschien... en ...in de toekomst..... hihi

sofie
20-4-2013
 Meld misbruik21-11-2012 12:18:25

Ik hoorde van http://www.detrouwlijn.be/nl/home-1.htm en zag hen op een beurs. Wijzelf zijn ook aan het twijfelen of we met hen in zee gaan of dan toch alles zelf zullen ontwerpen en zo.Wij kiezen in elk geval ook voor een lijn in het geheel, maar hoe het precies eruit zal zien weten we nog niet helemaal...
Succes en groetjes!

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik21-11-2012 16:33:32

Wij gaan normaal onze uitnodiging bestellen via CardXL. Wij gaan onze menukaarten enzo gewoon een beetje in dezelfde kleuren maken maar ja de achtergrond moet daarvoor niet hetzelfde zijn vind ik.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...