Terug naar overzicht
Hey Nathalie!Ik had hetzelfde idee als jij... tot ik concreet in de boeken keek en de drukker zei "uitnodigingen, misboekjes en menukaarten in dezelfde stijl dat is niet meer van deze tijd hoor!"... Wij hebben dan maar beslist om onze uitnodigingen zelf te ontwerpen met behulp van foto's.Qua kleur: ik vind niet dat er één bepaalde kleer moet zijn die je volledig doortrekt, dit kan evengoed een thema of een bepaalde sfeer zijn.. Bij ons is ons thema "the good old Londen Underground" maar dit wilden we niet zo letterlijk op onze uitnodigingen dus hebben we gekozen voor vintage foto's en één zogezegde rode metrolijn die over de kaart loopt...Veel succes alvast!
hey wij hebben alles van bij vistaprint en alles heeft het zelfde thema zowel uitnodegingen als het feestregelement en ook het gastenkaartjes grts
cartarosa heeft ook alles in dezelfde stijl als je kaartontwerp.Bij vistaprint heb je ook veel in dezelfde stijl maar die hebben dan weer geen misboekjes.Wel budgetvriendelijk bij vistaprint natuurlijk.Ik heb ondertussen al 2 proefkaarten via carddreams laten maken en ik ben wel tevreden van hun service, heb hen zelfs eens gebeld met de vraag of ze menu's ed in dezelfde stijl hebben, een vriendelijke dame vertelde me dat dit (nog) niet mogelijk was, misschien in de toekomst wel.Natuurlijk, een ongeduldig bruidje (MOI) heeft geen boodschap aan ... misschien... en ...in de toekomst..... hihi
Ik hoorde van http://www.detrouwlijn.be/nl/home-1.htm en zag hen op een beurs. Wijzelf zijn ook aan het twijfelen of we met hen in zee gaan of dan toch alles zelf zullen ontwerpen en zo.Wij kiezen in elk geval ook voor een lijn in het geheel, maar hoe het precies eruit zal zien weten we nog niet helemaal...Succes en groetjes!
Wij gaan normaal onze uitnodiging bestellen via CardXL. Wij gaan onze menukaarten enzo gewoon een beetje in dezelfde kleuren maken maar ja de achtergrond moet daarvoor niet hetzelfde zijn vind ik.