Terug naar overzicht
Wij denken alvast aan je Michele, doe dat goed he en vergeet ons niet x x x
veel geluk en ni stresse gewoon genieten op je dag grts
Komt goed, Michèle! Geniet van de laatste voorbereidingsloodjes en daarna van the big day! :-)
oh, ik ben jaloers op jou... bij mij nog 261 dagen :-s hihihi, gewoon genieten van je dag... dat is t belangrijkste...have fun.. het word jullie dag ;-)
Ik leef mee! Nog veel sterkte met de laatste loodjes...
Voor mij is het net als voor jou nog maar 10 daagjes en ik begrijp je volkomen. Ik geniet er wel van maar elke dag is er toch weer een beetje meer stress. vooral van mensen rondom mij eigenlijk :) hihi
Ik had nooit eerder stress! En had altijd het gevoel van er helemaal klaar voor te zijn.Voor het ja-woord, ben ik dat nog steeds hoor :-) Maar begin plots aan vanalles en nog wat te twijfelen.Maar genieten gaan we zeker doen! En alles wat ik vergeten ben, hoop ik dat iemand die dag wel voor me opvangt! Ook aan jou Nele een hele leuke dag gewenst! Geniet er met volle teugen van! Dat gaan wij ook zeker doen.En voor de rest, de foto's van onze mooie dag zal ik zeker met jullie delen!
Gezonde stress zorgt voor extra vlindertjes - geniet van de laatste countdown!
Dat kan ik best geloven dat dan de stress begint te komen. Ik heb dat nu soms al en het is nog bijna 6 maanden. Veel succes en geniet er van!! :)