TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kelly
13-7-2013
|
20-11-2012 12:48:07
Allemaal heel mooi!!!!!!!!!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
20-11-2012 13:09:14
Zeker niet zwaar...heel mooi!
|
|
Lieve
17-5-2013
|
20-11-2012 14:18:54
O, zwijmel, zwijmel. Love it!
|
|
Stephanie
21-12-2012
|
20-11-2012 14:33:27
oo wat leuk dat jullie het ook mooie liedjes vinden. Ik had schrik dat ze wat cliche/ouderwets gingen klinken. Bijna niemand van onze leefdtijd zou zoiets kiezen ook niet denk ik wij zijn (25 en 31)
|
|
Kim
31-5-2014
|
20-11-2012 16:05:31
Hele mooie liedjes! Helemaan niet ouderwets, vind ik, maar mooie klassiekers.
Ik schrik hier eigenlijk een beetje. Wist niet dat we voor het gemeentehuis ook muziek moesten kiezen?
|
|
Karen
13-7-2013
|
20-11-2012 18:57:56
Super idee! Wij hebben dit ook lang overwogen maar zijn nu toch een andere tour op gegaan. Het wordt ongetwijfeld prachtig, en cliché en melig is daarom niet slecht! Zeker niet op een trouw ;).
|
|
Stephanie
21-12-2012
|
20-11-2012 22:45:17
@Kim: blijkbaar kan dit niet in alle gemeentes maar ondertussen doen sommige dit wel voor mensen die bv niet in kerk trouwen maar toch een persoonlijke trouw willen. Dus zeker eens informeren! (wij trouwen dit jaar ook niet in de kerk waarschijnlijk pas binnen 2-3 jaar dus wij willen nu toch ook een touch van ons aan geven)
@Karen, waar hebben jullie dan voor gekozen als ik zo nieuwschierig mag zijn?
|
|
Lieve
17-5-2013
|
21-11-2012 17:02:53
O, dat vind ik helemaal niet ouderwets! Bij zo'n klassieker weet je dat het een succes is en dat de kans groot is dat je nog heel je leven die liedjes blijft horen. Jonge liedjes kunnen ook uitgroeien tot klassiekers, maar de kans is soms even groot dat ze na twee jaar nooit meer gedraaid worden... Wij zoeken ook nog zo'n klassieker voor de openingsdans. Al vinden sommige enkelingen dat misschien melig, ik smelt helemaal weg bij die muziek!
Ik wist trouwens ook niet dat je muziek kon kiezen voor de trouw voor de wet. Wij trouwen niet in het gemeentehuis, maar in het Gravensteen, dat kan nu ook in Gent en duurt ook wat langer. Daar zullen we dus waarschijnlijk ook een persoonlijke touch aan kunnen geven. Dringend eens uitzoeken! :)
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|