Terug naar overzicht
idd da is niet leuk probeer toch nog eens te vragen of zecht niet kan omdat ze al toe heeft gezecht en dat je anders naar een andere moet zoeken
Ooh :( Dat is niet mooi van haar. Hadden jullie al officiële overeenkomst?
pff neen, dom van mij. aangeraden door een goede vriendin. via mail en bellen overeengekomen en nu zo sinds een aantal maanden af en toe mails met ideeën en nog eens controleren of het nog ok is. altijd goed geweest en nu ineens uit het niets. :(tja, niet aan te doen. het jammere is gewoon dat ik echt heb vergeleken en gekeken want voor zeven personen is dit echt een heeeeeel lage prijs.Ochja, ik heb wel een backup plan :) alles komt in orde, het is gewoon niet fijn natuurlijk.
Gelukkig heb je een backup plan, pff ik zou er toch ook niet mee kunnen lachen!De prijs is wel heel laag amai.Gelukkig ben je een slim bruidje met een plan B :-)
hey wa rot voor je maar met je mails tussen jullie heb je ook wel bewijzen e grts hoop dat je plan b lukt
Amai da's echt dikke kaka om zoets zo kort voor dag te horen.Ik duim voor je B-plan!
Dat is echt niet fijn om te horen. Ik wil dit gerust voor je doen!Bekijk onze site eens.GroetjesBiancawww.stylemepretty.be
dag dametjes! bedankt voor de compassie ^_^ allesis in orde.Ik heb dan maar een MAC-aankoopje gedaan en een vriendin van me, die zeer bedreven is met make-up, heeft me deze week eens onder handen genomen. Ik ben er heel tevreden over.Het is natuurlijk jammer dat het niet kon zoals eerst was afgesproken maar ja, niks meer aan te doen eh! Vooruit moeten we!Veel succes dames! hier nog 36 dagen op de teller en er lijkt nog veel te moeten gebeuren, aiaiai...