Terug naar overzicht
de allereerste die korte met dat vestje??Nee ken ik niet sorry al zag ik bij jagre in deurne zo iets gelijkaardig als ik het me niet vergisSorry wou dat ik beter kon helpen,groetjes sarah
Hello Sarah,Neen, de allerlaatste in goudkleur. Ze hebben er zo nog in wit ook.Heel eenvoudig met sexy rug ;)Groetjes,Caro
mooi is hij wel maar geen idee van de prijs,bel ze eens?
Geen idee van merk of prijs maar wel supersexy en mooi hoor.Passen die jurk !!
Mooie jurk! Ook geen idee van de prijzen... Doet me wel denken aan de san patrick jurken die ik heb gepast.... Ooh zo leuk, dat passen!!!!!!!!!!!
volgens mij was dit van hun haute couture collectie en heel duur. Ik heb het zien hangen :)
Amai, hele sexy jurk!Ik zou eens een mailtje sturen of bellen naar winkels die Pierre Yves verkopen.
Hey Caroline,ik heb ze gepast en weet dus wat ze kost :-)Ze is niet van de collectie van Pierre Yves zelf, maar van een ontwerper (sla me nu dood dewelke) want ik heb uiteindelijk voor een ander ontwerperskleedje gekozen bij Pierre Yves (van Jesus Peiro). Het goudkleurige kleedje met gekruisten 'banden' op de rug (kon ook verkregen worden in ecru en rood) kost een dikke €3000 zonder de retouches.Is héél mooi, maar naar mijn mening enkel voor maatje 34 of 36 :-)... (en daar hoor ik niet bij :-))€3000 lijkt veel; maar is de prijs als je voor een ontwerperskleedje kiest...Dergelijke creaties kunnen en mogen normaal niet gelijkend 'nagemaakt' worden door andere collectie of eigen huiscollecties.Succes verder in je zoektocht!grtjsA
Bedankt iedereen! Ik zal toch eens ter plaatse moeten gaan kijken ;)
Grote snif.... Dit was ook mijn droomkleed, maar serieus boven budget zo blijkt :-(
heb ik ook aanhad heel mooi maar je moet idd maatje 36 en zeker geen probleem zones hebben of wel beschikken over veel zelfvertrouwen want je ziet alles in deze jurk. was idd rond de €3000 euro is wel nog een verschil in met de (ecru?) witte die ik aanhad want die had dan niet de steentjes afxerking en dit kwam op nog eens extra
Jenny packham volgens mij .