TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kim
8-6-2013
|
|
|
Marijke
21-9-2013
|
21-11-2012 9:03:53
Inderdaad enkel per 10. Doelgroep zal eerder winkels of outlets zijn ipv particulieren.
|
|
mona
27-7-2013
|
21-11-2012 9:04:03
Ja, ik las al dat het per tien was, niet zoooo interessant dan, en waarschijnlijk zit passen er ook niet echt in, dus een serieus risico. Waarschijnlijk wordt het niks, maar ik ga toch es piepen. :-)
|
|
Lynn
9-3-2013
|
21-11-2012 14:18:43
Hoi Mona,
Als je geweest bent wil je dan laten weten hoe het gegaan is?
Ik heb er ook wel leuke schoenen tussen gezien en 200€ voor 35 paar schoenen? Ik heb gisteren zoveel betaald voor 1 paar... maarja ik vrees dat ze waarschijnlijk niet appart verkrijgbaar zullen zijn...
|
|
mona
27-7-2013
|
21-11-2012 14:38:14
Dat piepen bedoelde ik in eerste instantie online, maar ik ga denk ik misschien in 't echt toch ook es kijken. ;-) Zal dan iets laten weten. De schoenen heb ik online nog niet bekeken, maar zoals je zegt: stel dat je 2, 3 of 4 paar van die 35 heel leuk vindt, dan heb je vier paar goedkope schoenen gekocht, en de rest geef je weg aan vriendinnen of verkoop je voor een prikje door, en desnoods breng je de overblijvende 'rommel' die ertussen zit naar de kringloopwinkel. Let wel: bij zo'n veiling komen extra kosten kijken: zo'n lot trouwjurken van 400 euro kost uiteindelijk met alle kosten in wel 566 euro. (En nu ga ik online ook es naar de schoenen piepen ;-) )
|
|
Lynn
9-3-2013
|
21-11-2012 15:01:27
Ja maar mijn jurk was er maar eentje en die kostte 1750€ dus 10 trouwjurken voor 566€ is ook niet veel, als er "het kleed" ertussen zit, kan je de rest nog verkopen op kapaza en maak je misschien nog winst ;-)
Mijn vriend hanteert helaas de regel 1 paar kopen = een ander paar weggooien en ik heb niet eens 35 paar schoenen :p
|
|
mona
27-7-2013
|
21-11-2012 15:41:55
Hèhè. ;-)
Ja, ik weet het, 566 is nog altijd niet veel geld voor een jurk, maar ik ga er een beetje van uit dat 'de jurk' er niet zal tussenzitten. Maar ben bereid om compromissen te doen, afhankelijk van hoe laag de prijs is. Zal ter plekke zien hoeveel compromissen ik wens te sluiten voor die prijs. M.a.w. kwaliteit/model afwegen t.o. de prijs. En misschien win ik hier en daar nog iets terug door de rest verder te verkopen ja, al is het desnoods maar aan de voil jeanetten' van Aalst voor carnaval ofzo. ;-)
|
|
mona
27-7-2013
|
26-11-2012 11:49:12
Allez, deze namiddag is het zover. Op de meeste kavels is afgelopen weekend opgeboden, en de meesten staan nu op 560 euro. Volgend bod is 600 euro, waarmee je incl. kosten al op ongeveer 850 euro uitkomt. Het feit dat op alle kavels geboden is, doet me vermoeden dat er toch een winkel/outlet geïnteresseerd is. Waarschijnlijk ga ik daar niet boven kunnen dan, gaat die winkel me toch altijd overbieden als ik ergens in geïnteresseerd zou zijn. 'k Ga wel goed moeten bepalen wat het maximumbedrag is wat ik eraan wil spenderen. Hangt natuurlijk ook wel een beetje af van hoe mooi de jurken zijn die er hangen... Ik ben benieuwd.
Ik wilde eerst uitgaan van het principe: ik geef aan de tien jurken maar het bedrag dat ik aan één jurk zou willen spenderen, maar dan denk je toch automatisch verder en ga je ervan uit dat je toch minstens nog een deel van het aankoopbedrag kan terugwinnen door een paar van die andere jurken te verkopen... Moeilijk! Ik begin al bijna te hopen dat er niks tussenzit, om die beslissingen niet te moeten nemen, lol! :-D
|
|
mona
27-7-2013
|
26-11-2012 19:43:02
We zijn gaan zien, maar er was niets naar mijn zin, toch zeker niet voor meer dan 800 euro. Er waren weinig echt mooie jurken, sommige waren ook niet volledig, vb. steentjes die er afgehaald waren om op een andere jurk te gebruiken.
De schoenen waren ook niet mooi, en de dozen die ik bekeken heb waren maat 35 en 36, voor de meesten te klein dus.
't Was een poging waard, maar 't was dus niks. Next!
|
|
Lynn
9-3-2013
|
27-11-2012 11:25:49
Ok bedankt voor de info!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|