Nu Online
Momenteel zijn er 410 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

knopen

21-11-2012 12:24:29
Dag dames,

Graag had ik gewerkt met knopen in de versiering, maar dat is natuurlijk niet goedkoop. Zijn er onder jullie die een tip kunnen geven waar ik een site of dergelijke kan vinden waar je (goedkoper) knopen kan kopen? In de Veritas hebben ze een vrij ruime keuze, maar meestal niet genoeg per soort...

Hartelijk dank voor de tips alvast!

Groetjes,
Sofie

sofie
20-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1020

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik21-11-2012 12:33:54

misschien eens kijken bij een groothandel
http://www.fourniturengroothandel.nl/Knopen
bijvb maar dan moet je wel al heel veel gaan bestellen

nu veritas heeft wel vaak meer dan dat ze in de winkel hebben, in hun magazijn hebben ze meestal wel stock, mss is horen bij een verkoopster

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik21-11-2012 12:42:04

http://www.veroniashop.be/About-us.html
even gegoogeld, zelf geen ervaring mee maar alle hulp is welkom denk ik dan x x x

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik21-11-2012 12:52:57

en bij pipoos natuurlijk. Hebben een winkel in de jezusstraat in antwerpen (vlakbij de meir) en ook een webwinkel x x x

mona
27-7-2013
 Meld misbruik21-11-2012 13:40:20

Soms vind je op rommelmarkten we dozen met veel knopen van dezelfde soort. Dan ben je met een euro voor een bakje misschien gesteld. Ook eens zoeken op tweedehandssites?

betty
21-6-2013
 Meld misbruik21-11-2012 20:11:25

Hallo,als je op facebook zit of twitter zet het er eens op, dat alle(gratis) knopen welkom zijn. Of hier "Knopen gezocht". Ik heb er geen maar soms zijn er mensen die dit wel hebben. Veel zoek geluk

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...