Terug naar overzicht
Ik zou inderdaad zeker naar een winkel gaan hoor! Was overtuigd da ik een tiara wou, maar toen ik hem in een bruidswinkel paste, bleek het toch nie voor mij weggelegd te zijn! Stond heel raar op men hoofd! Terwijl ik nooit een diadeem zou gedragen hebben, toch ene gepast (op aanvraag van verkoopster) en die was eigenlijk perfect voor mij gemaakt... Zelfde verhaal met de sluier... Zelfs de kleine details moet je heel goed bekijken vind ik..
Evelien, ik had hetzelfde probleem. Ik heb wel online gekocht en heb voor mezelf besteld wat ik zeker wou hebben (side tiara). Toen ik dit thuis heb gekregen heb ik es gedacht of dit nu al voldoende was. Ik heb voor mezelf uitgemaakt dat het ok was. Je kan dus misschien ook zo werken. Als je vb zeker bent dat je een armband wil, kan je hier al naar zoeken en bestellen. Eenmaal je die thuis echt hebt aangedaan, kan je beslissen of je nog iets bijwil of als het al af is.
Hoi! Ik heb onlangs in de veritas heel mooie spelden en broches gezien in allerlei kleuren maar ook in gebroken wit! (Zeker tegen de lente zouden er nog meer moeten zijn) Deze zijn dan ook nog eens betaalbaar wat mooi meegenomen is :) groetjes
Mijn kapster had New Look aangeraden. 'k Heb er een mooi haarbandje gevonden. Heel goedkoop, maar het zag er duur uit.
Hallo dames Bij mij kunnen jullie ook terecht voor bruidsaccessoires (juwelen, haaraccessoires, sluiers op maat). Ik voer in uit de Verenigde Staten. Meer info: jessica@glitglam.beJullie mogen altijd vrijblijvend eens komen passen of proberen. GroetjesJessica GlitGlamwww.glitglam.be www.facebook.com/glitglam