Terug naar overzicht
het is natuurlijk jullie dag en jullie dansen niemand kan zeggen van dat moet jij doen of nie.het is idd een mooi nummer maar het hangt af of je een plekker wilt of niet als je geen plekker wilt is dit idd wel een goede nummer
kijk hier eens is naar zo iets zou ik willen doen, juist mijn vriend nog over halen,ik vin dit zo mooi en is ook iets anders dat niemand verwacht http://www.youtube.com/watch?v=bXGARVtDeyI
Ik vind het wel een leuk nummer, veel leuker dan zo'n mixjes die iedereen doen tegenwoordig. Je vindt haast geen openingsdans meer zonder op Youtube:) Ga eens langs bij een dansschool zou ik zeggen: veel succes!
this dat wat ik bedoel als jullie dat wel mooi vinden moeten jullie dat doen het is tenslote jullie dag he en niet van een ander
idd,gewoon langs een dansschool gaan,gaan wij ook doen :)ik vind zo'n mix dingen maar niks...Gewoon doen waar je zin in hebt,al neem je de vogeltjesdans als openingsdans hihi
Ik vind t n mega tof lied! Heb er al een koppel zien op dansen, en dat was gewoon de snellere versie van een slow! Dus ik zou er volledig voor gaan moest k jullie zijn!
Da's ook onze openingsdans! :-)Wij doen slowen hierop, met op de snellere stukken enkele passen swing.
Thanks ladies!Nu weet ik toch al dat het mogelijk is om erop te dansen! Lizzie, wat leuk dat jullie dat nummer ook hebben!Ik vind het echt zo een leuke tekst en het geeft zo een 'happy' gevoel! :)
hallo Bruidjes. Wij hebben dit liedje genomen als uittrede van de kerk. supertof liedje. De mensen voelden zich spontaan "happy" bij het horen van dit liedje.groetjes sofie
super liedje! Doen zou ik zeggen!