Nu Online
Momenteel zijn er 693 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Brandos

22-11-2012 6:30:37
Wie heeft al ervaring met bestellen op brandos.be?

Ik ben nog al moeilijk voor schoenen. Kan je werkelijk gewoon bv 5 paar laten afkomen en zeggen moet ze niet hebben ? Gewoon kosteloos?

Kloppen de maten over het algemeen op deze site?

Ellen
25-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 718

Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik22-11-2012 8:40:44

Hoi Ellen, Omdat ik nergens mooie bruidsschoenen tegenkwam ben ik es beginnen kijken bij Brandos. Na lang twijfelen toch besteld, ze zijn dinsdag toegekomen en zitten perfect! Ik heb een 40 en heb dus ook 40 besteld en de maat klopte.

catherine
24-8-2013
 Meld misbruik22-11-2012 13:51:11

ben ook benieuwd. heb 3 paar gezien die ik wel eens wil passen. Kan ik ze dan alle 3 gwoon eens bestellen en passen; en als ik ze niet goed vind alle 3 terugsturen zonder te moeten betalen?

groetjes

Karin
30-3-2013
 Meld misbruik22-11-2012 14:08:40

Heb ook bij brandos juist een paar schoenen besteld. Verwacht ze elk moment. Alles moet je op voorhand betalen ook als je ze wilt passen en daarna terugsturen.

Ellen
25-5-2013
 Meld misbruik22-11-2012 17:58:26

@Debbie: Welke heb je gekozen? :-)

@Karin: Goed om te weten, ga eerst nog wat winkels afgaan. Maar heb toch wel al mooie exemplaren gezien op brandos.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...