Nu Online
Momenteel zijn er 379 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aperitief thuis voor vertrek gemeentehuis

22-11-2012 9:05:11
Hoi allemaal,

zit een beetje in de knoop met m'n planning.
om 10u komt de bus mijn verloofde ophalen, bij zijn ouders thuis (hij gaat terug thuis slapen).
Ik blijf thuis slapen met mijn dochtertje. Dan komen zij mij thuis ophalen, is maar 1 minuut ver van elkaar. Om 11u05 trouwen wij voor de wet.

Nu ... zouden wij een drankje aanbieden bij ons thuis, als m'n verloofde aankomt en voor we vertrekken naar het gemeentehuis?

Ik heb een beetje schrik dat dit wat te kort gaat zijn, om 10u de bus daar ... stel dat die al enkele minuutjes vertraging heeft, tegen dat iedereen daar dan al op de bus zit en kan vertrekken (ouders, grootouders, ook 2 zoontjes, schoonzus, ...), dan naar ons komen (echt maar 1 min ver, niet langer) maar om 10u50 zouden we toch moeten kunnen vertrekken naar het gemeentehuis. Maar we moeten dan ook nog allemaal op de bus zitten tegen dan eh...

pppfff, wat denken jullie?
Iets te drinken aanbieden, op deze tijd?
Of alles wat vervroegen, of gewoon dat drankje weglaten?

Want tenslotte beginnen de uren van de bus te lopen als ze bij ons aankomen eh, ook al staat ie maar stil te wachten eh ...

Ik weet het niet ... zo moeilijk ...

Veel liefs,
Kelly

Kelly
13-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 602

liselot
8-6-2013
 Meld misbruik22-11-2012 9:10:50

ik zou persoonlijk direct naar het gemeentehuis gaan bij ons lopen de uren ook door van ons vervoer en eenmaal in het gemeentehuis word hen daar een drankje aangeboden he

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik22-11-2012 9:15:14

Goh, bij ons wettelijk huwelijk in April dit jaar zijn de gasten 1 uurtje voor de afspraak met het gemeentehuis aangekomen om eentje te drinken en een ontbijtkoekje te eten. Naar mijn gevoel was dit wat lang, een half uurtje is eigenlijk perfect als start van de dag. Ik vind het dus zelf geen probleem om even een glaasje samen te drinken voor je vertrekt richting gemeente. Het is een leuke start van de dag met de suite samen. Bij ons in het gemeentehuis werd wel geen drankje aangeboden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...