Nu Online
Momenteel zijn er 647 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gezocht: oude reiskaarten!

22-11-2012 9:25:05

Hey lieve allemaal

Om ons reisthema in de decoratie wat verder uit te werken, ben ik op zoek naar (oude) landkaarten, reiskaarten, … Ik heb er heel wat uit de National Geographic magazines gehaald maar heb er bijlange nog niet genoeg.

Hebben jullie er op overschot of weten jullie waar ik deze kan vinden?

Bedankt!
Rebecca

Rebecca
27-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 764

fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik22-11-2012 10:24:09

hey in libelle vindt je ook veel over reizen en je kan ook in reisbureaus boeken over reizen halen en vragen of ze geen oude panelen hebben waar ze reclame mee maken en oude kaarten kan je op de rommelmart vinden grts hoop dat je er iets mee kan

fabienne
14-6-2013
 Meld misbruik22-11-2012 10:24:27

Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik22-11-2012 12:43:46

Hoi Rebecca, aangezien je in hetzelfde thema zit als ons ga ik deze een beetje volgen...

Moeten ze van bepaalde landen zijn?
Moeten ze echt oud en gelig zijn of heb je gewoon bepaalde wegenkaarten nodig? of bedoel je posters?

Soms vind je het ook in een bibliotheek (maar dan moeten ze natuurlijk heelhuids terug geraken) of zoals fabienne al zei op een rommelmarkt..

Wat je ook kan helpen misschien is het vakantiesalon in februari, daar geven ze altijd veel kaarten en als je de laatste dag gaat geven ze ook veel posters weg.

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik22-11-2012 13:18:00

Hey Lynn :)
De landen maken niet uit hoor. met "oud" bedoel ik dat ze niet meer terug nodig zijn want ik ga een deel verknippen. Posters zijn ook goed. Ik heb uit de bib al een deel oude national geographics gekregen maar zoals gezegd, te weinig voor al mijn plannen.
Bedankt voor de tip van het vakantiesalon!!

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik22-11-2012 14:47:37

Hoi Rebecca,
op de site www.2dehands.be heb je onderaan een item "gratis af te halen".
Misschien dat je daar ook nog iets vindt?

Lieve
17-5-2013
 Meld misbruik22-11-2012 14:48:52

Ik zou ook eens bij reisbureaus gaan vragen of bijvoorbeeld in reiscafés. In Gent heb je Mosquito Coast, in Antwerpen ViaVia, geloof ik. Daar zie je vaak hele muren die behangen zijn met landkaarten, dus misschien hebben ze er daar wel een hoop over. Verder ? A.S. adventure gebruikt ook wel vaak kaarten in hun etalages...

Katrien
20-4-2013

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik22-11-2012 15:03:17

Jullie zijn allemaal sjatties !!
Super bedankt !!

HANNE
27-7-2013
 Meld misbruik28-11-2012 17:55:43

Dag Rebecca,

Ons trouwfeest zal ook in het thema reizen zijn.
Interesse om decoratie na jullie trouw door te verkopen? Ik zie dat jullie 3 maanden voor ons trouwen :)
Wij hebben zelf ook oude valiesjes bijeengespaard uit de kringloopwinkels en rommelmarkten. Die zullen we gebruiken als decoratie.
Oude landkaarten heb ik ook gevonden op een school die ze niet meer nodig hadden, misschien ook een idee om eens te gaan vragen?
Veel succes!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik28-11-2012 19:40:42

Hanne, bedankt voor de tip. Na de trouw zal ik wel enkele spulletjes te koop hebben. Momenteel hebben we al een houten koffertje als enveloppendoos maar dat is het zowat. Ik schiet nu wat in gang omdat het toch wel begint te korten :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...