Nu Online
Momenteel zijn er 317 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tekst uitnodigingen

22-11-2012 10:54:12
Hallo iedereen,
Amaaai wat niet moeilijk leek, blijkt net het moeilijkste te zijn! De tekst voor op de uitnodigingen.

Ik heb een paar vraagjes:

1. Zet je het adres van de feestzaal erop of is enkel: 'het Vijverhof te Wevelgem' voldoende?
2. Voor de receptie zet je er op: wij nodigen u uit voor onze huwelijksreceptie vanaf 16u30 of eerder : van 16u30 tot 18u30.

Ik zou graag een leuk rijmpje hebben eigenlijk, kort maar toch met genoeg informatie.

Kan iemand mij helpen :)?

Debbie
4-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1465

Kelly
13-7-2013
 Meld misbruik22-11-2012 11:01:22

hoi Debbie, ik ga volgen!
gisterenavond ook mee bezig geweest, de uitnodiging is al gekozen nu de tekst nog.

Wij zetten wel het adres erbij, wij zouden gaan voor:
Avondfeest met dessertenbuffet: vanaf 20u in feestzaal E10 Hoeve te Brecht, (straat)

Wij willen ook korte tekst, kort en bondig! en vooral uitdelijk :-)

Kelly
x

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik22-11-2012 11:03:55

Hey Debby

Wij gaan er ook eens aan moeten beginnen...
Soit, als antwoord op je vragen:
1. ik zou het adres er zeker bij zetten (vb als mensen met de GPS naar daar zullen rijden)
2. ik zou schrijven 16u30 tot 18u30 zo weten de mensen zelf hoe lang het zal duren en kunnen ze zich daar naar schikken

Tekstjes, moeilijk he ... hier kan ik je niet helpen... sorry

Groetjes
Rebecca

Sara
15-6-2013
 Meld misbruik22-11-2012 12:08:27

wij gaan het adres er niet opzetten, omdat wij van de feestzaal kaartjes met de routebeschrijving krijgen. deze gaan we dan in de envelop steken.
ik zou schrijven 16u30 tot 18u30. zoals rebecca zegt: de mensen kunnen zich hier dan naar schikken, en dan heb je minder kans dat ze blijven "plakken"

veel succes!

Lynn
9-3-2013
 Meld misbruik22-11-2012 13:05:37

Wij zijn van ons thema (reizen) uitgegaan en dit zijn de teksten die we gebruikt hebben:

Ik vond de tekst ook het moeilijkste van allemaal, maar mijn ventje kwam met een leuk idee.

We hebben een drieluik (3 vierkanten van dezelfde grote om dicht te vouwen) ontworpen

Buitenkant links (deze kant krijgen ze te zien als ze de uitnodiging openklappen):

Een foto met vintage valiezen en deze tekst:

We zouden overal kunnen trouwen,
Want reizen is de trend
Maar we hebben toch liever
Dat jij er ook bij bent

Het midden (de achterkant dus):

adres van de feestzaal (+ kaartje)
Reisbevestiging: Graag ontvangen we voor 10 februari 2013 een bevestiging van uw aan- of afwezigheid

Cadeautip: foto van een envelopje + rekeningnummer

Ons Adres
telefoonnummer

Buitenkant rechts (de kant die ze eerst te zien krijgen, als ze hem uit te envelop halen)

Een foto van een tekening in het zand en de datum

Binnenkant links

Lynn & Erwin gaan trouwen

Binnenkant rechts

Graag nemen we jullie deze dag mee op onze levensreis:

Reisleiding: Lynn & Erwin
Datum van vertrek: 09 maart 2013
Check-in: 13u30 in de Sint-Laurentius kerk van Overrepen
Bestemming: 19u00 in feestzaal de "Vrije Valk "

Vanaf hier nemen we jullie mee op een culinaire wereldreis en sluiten we af met een exotisch feestje!

Binnenkant midden:

Een foto van ons beiden

dominique
28-6-2013
 Meld misbruik22-11-2012 16:00:13

Ik heb vorige week het boek gekocht van elke vanelderen "De perfecte trouw" daar staan ook ook allerlei leuke tips in.
en i.p.v. een envolopje te zetten (weet uit ervaring dat er altijd mensen zijn die met nutteloze cadeau's afkomen zoals cava,champagne, wijn, en bloemen terwijl je de dag erna op reisvertrekt schrijven wij:

Bloemen en cadeautjes krijgen is heel fijn,
maar ons huisje is al vol en veel te klein!
wilt u ons met iets verassen?
dan hopen wij dat het in een envolopje zal passen.

zo is het leuk en toch duidelijk :)

@ lynn uitnodiging is heel leuk en origineel :)

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik22-11-2012 20:48:44

Wij zetten het adres van de feestzaal er wel bij. We hebben nogal wat familie die van ver komt en die het hier zo niet kennen. Zo hebben zij meteen het adres om tot de feestzaal te geraken.
Het uur voor receptie en feest hebben wij voorlopig alleen het beginuur gegeven. Anders loop je mss het risico dat er vlak voor het einduur (als je dat wel zou vermelden) nog mensen gaan afkomen die dan weer blijven plakken. Wij hopen door alleen het beginuur op te geven dat alle mensen zo goed mogelijk al vanaf het begin komen meevieren :-)
Kan zijn dat we het nog veranderen hoor...
Moeilijk he, zo al die details afwerken ;-)

Veel plezier er nog mee!

Groetjes
Joyce

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik26-11-2012 23:34:25

Wij hebben (als ik het me goed herinner) het adres van de feestzaal niet op de uitnodiging zelf gezet, maar er zaten losse kaartjes bij met een plannetje en routebeschrijving. Hier stond het volledige adres op.

Als de receptie echt op tijd gedaan moet zijn (omdat er daarna een diner is, maar niet voor alle receptiegasten), zou ik er een eindtijd bij zetten. Dan weten ze ongeveer waar ze aan toe zijn en zal het ook makkelijker zijn om ongeveer op tijd te stoppen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info