Terug naar overzicht
voor de feestzaal zal ik nu toch al is wa rond kijken wand dat is rapper weg dan da ge denkt, ik heb nog 8maanden en ik heb geluk dak toch nog 2zalen gevonden heb die vrij waren en het gemeente kan je ook al vast zetten en als jullie ook voor de kerk willen trouwen zou ik da ook doen,beter te vroeg dan te laat zo heb je ook meer keuze kwa uren dat je wenst enz
hey carolinewij trouwen volgend jaar in juni... kmoe zeggen dat ik toch een dik jaar op voorhand de belangrijkste dingen heb vastgelegd kwestie van zeker te zijn. zoals de feestzaal,dj, fotograaf, bus, praatpaal en stadhuis... daar hoef je je dan al geen zorgen meer over te maken. je trouwjurk een goe 7maand op voorhand. ik heb het mijne dit weekend nog maar gekocht... de rest kan je dan op je gemak regelen omdat het meeste dan nie meer op voorhand moe vastgelegd worden. veel succes
Al bedankt voor jullie reacties.De feestzaal ligt sinds vandaag vast. Heb met de zaal gebeld gehad en ze zouden bevestiging opsturen binne dit en 2 weken. Hen zoude we volgend jaar ergens terug zien voor alles te bespreken. Zij hebben ook dj die ze regelmatig gebruiken dus maak ik mij ook niet zoon zorg om. En de fotograaf moeten we alleen nog maar even bevestiggen. Want dat wordt iemand die mijn toekomstige goed kent en de doop van onze kindjes ook heef getrokken. Ja het burgelijk huwelijk kan ik pas echt een jaar op voorhand vastleggen en definitief pas een half jaar op voorhand. Dit vind ik echt wel heel laat. De kerk zei ook maar een jaar op voorhand. Maar daar ga ik dan toch al wel terug een mailtje voor sturen.Wanneer zijn jullie begonnen met het maken van jullie misboekjes en jullie proefkapsel en make up??? Groetjes
misboekje denk ik pas da je er aan kan beginne als je bij u pastoor bent geweest ik ga morgen naar de pastoor voor alles te bespreken ik zo echt nie weten wat je er juist op moet zeggen daar kan ik u nie mee helpen sorry en voor een proefkapsel daar heb je nog tijd voor zou da op 1jaar op voorhand doen
Caroline, welkom op dit forum!Het kan geen kwaad om al veel ideetjes op te doen en goed rond te neuzen. Willen jullie met een bepaald kleur of rond een bepaald thema werken? Een eerste gastenlijst opmaken, budget opvolgen (je eraan houden ligt iets moeilijker), ...Ik heb vrij snel de persoon voor mijn kapsel en make-up vastgelegd - ik wou haar zeker hebben. De eigenlijke proef gaat bij mij 2 maanden voor the day door.Have fun!Rebecca
voor mijn proefkapsel ga ik pas in april, vind dit nu te vroeg om dit al te doen.... denk met 3 keer te gaan dak wel ga weten wa dak wil :-) met je misboekjes kan je nu al een beetje beginnen... wat trouwboekjes vragen bij vrienden of familie om wat inspiratie op te doen en op het internet kan je ook al heel wat voorbeelden terug vinden hoor
Waar ga je trouwen Caroline? Ik bedoel dan de zaal:-)
Rebecca: Heb jij iemand waar je al iets van wist van kapsel of make - up?? Want heb hier wel iemand voor de make-up gevonden en ze woont dicht bij mij. Maar weet totaal niet hoe ze werkt. dusja. En ze doet 1 proef en dan op de dag zelf. Maar wil echt wel zeker zijn want het kost natuurlijk wel wat. Maar wil dit ook niet zelf doen want ik maak mij bijna nooit op en dan voor die dag zou ik veel te zenuachtig zijn dus dan komt dat helemaal niet goed ;-)Sharon: Ik heb vorig jaar al mijn misboekjes uit geleend gehad aan een vriendin dus moet die nog terug krijgen. Maar wat moet er zo al in een misboekje. En hoeveel liedjes??? En vooral welke liedjes. Zou het totaal niet weten. Reeja: Wij trouwen in Turnhout in de Kapelhoeve.
dan ben je Turnhoutse? Ik Oud-Turnhoutse...Ik ben al dikwijls in dde kapelhoeve gaan feesten,best gezelig,begint in de tuin...en dan verder...
Caroline, na 4 maanden hier op het forum had ik voldoende positieve reacties gelezen om te weten dat ik met Elke wou werken. En toen was ik van het gedacht: maar beter gerust zijn en haar al boeken dan mijn kans verkijken en opnieuw moeten gaan zoeken.
@sharon: ook een 22 juni bruidje , heb jij al veel dingen gepland of moet je nog heel veel doen?@ Caroline: welkom hier, je zal hier alvast heel veel leuke tips vinden, ik vind het hier zalig op dit forumgroetjes