Terug naar overzicht
Waarom wou ze dit niet zeggen aan telefoon?
Hallo,Ik heb ook achter prijzen van 3 Pronovias jurken gevraagd in Nederland. Ik heb ook geen exacte prijzen doorgekregen, maar wel marges. Die waren gelijkaardig aan de prijzen in België toen. Mss 100 euro verschil, maar meer was dit niet....h
in Frankrijk, Rijsel zijn ze wel iets goedkoper! ik denk ook een 100-200euro
zelfs in belgie kan het schelen van winkel tot winkel. Je moet alleen wel checken wat er met te retouches gebeurd, sommige winkels is dat inclusief, andere winkels is dat exclusief.
@Lie geen idee,vond het maar raar maar heb er ook niet over door gevraagd.Ik ga sowieso eens kijken.
Wij zijn afgelopen weekend naar een bruidsbeurs in nederland geweest. En daar was ik aan de praat geraakt met 'Esthers bruidsshop. En zij vertelde mij dat ze best wel veel bruidjes uit België over de vloer kreeg omdat het inderdaad wel 100'en euro's verschil kan zijn.. En ook niet enkel met de trouwjurken maar ook de accessoires enzo zou ook verschil opzitten..
Het is natuurlijk wat verder maar moest je toevallig in tussentijd in Spanje komen, daar zijn ze echt spotgoedkoop. Scheelt makkelijk € 500 met hier. En ze hebben daar echte Pronovias boetieks.
ja ik trouw pas in 2014 dus mss stiekem een barcelona tripje doen? :D
Je kan op Internet al zoeken waar ze het verkopen in bv. Barcelona en dan kan je wat van de zon gaan genieten én een trouwjurk kopen.Klinkt als een perfect city tripje :)
ben vandaag bij JPC geweest en er zat op de jurk die ik mooi vond 450 verschil bijna...
Amai dat is toch al een aardig bedragje!!