Terug naar overzicht
best navragen bij je priester, wij hebben een diaken, en van onze lezing heb ik iets persoonlijks gemaakt, met een leuke lieve tekst gelezen door 1 van onze beste vrienden.en dat was goedgekeurd door hem
Candy, dat moet niet. Hou er wel rekening mee dat er teksten zijn (zoals een lezing, vergevingsmoment, ...) die normaal niet door de priester gelezen worden maar waar vrienden of familie de tekst lezen. Indien je niet iemand vindt die dit ziet zitten, kan je aan de pastoor vragen of hij die leest of vragen of de vaste lezer (lector) van de kerk de mis wil meevolgen en voorlezen.GroetjesRebecca
Bij ons moet het ook niet, soms is het wel veel leuker dat bepaalde teksten door vrienden ofzo worden voorgelezen, maar best eens horen bij de priester dan kan er overlegd worden.Groetjes.
ok bedankt allemaal ik moe om 14uur bij de pastoor zijn ga het dan na vragen
ben terug van de pastoor en heb een paar boekjes mee gekregen voor wat een ide te hebben en idd je bent dat niet verplicht voor te doen.ik wil da wel maar mijn vriend niet dus da moeten we nog maar eens is over praten en zien wa we gaan doen