Terug naar overzicht
Wij denken aan een rode loper met wat bloemblaadjes en aan de banken hangen we tulelintjes met origami kraanvogels aan (deze komen ook terug op de uitnodiging en aan tafel..) Vooraan wel een bloemstuk voor het altaar.
wij hadden op het altaar een lime kleurige kaars met wat nestels rond en er naast van de floramux groen houten word lovevoor de lessenaar stond een vaas met takken nestels zelfgeraapte schelpen en 2 kleine pomanders (dit werd herbruikt in de feestzaal als wensboom)aan weerzijden stond een grote groene letter m en aan andere kant een l (werd later in feestzaal als gasten boek gebruikt )wij hebben 2 zelfgemaakte bloemen lopers gelegd (aan de zijkanten en mooi in t midden gelopen)aan de stoelen hadden wij de zelf gemaakte pomanders afwisselen met stoelen waar tulle was aangeknooptik heb helaas nog geen foto's van de kerk bekleding maar wel een paar foto's van het gerief voor het in de kerk hangde https://www.facebook.com/media/set/?set=a.4156742204653... en dit is de manier dat de tulle geknoopt was ik had wit met roos en wit met lime http://www.weddingbycolor.com/heatherandwilliam/milesto...
Hey Tima ! Zo'n mooie versiering ! Verkoop je toevallig het groene houden woord LOVE niet? :-) Ons thema is lime en ik ben ook nog op zoek naar allerlei dingetjes voor deco.
Hey Tima,Ik zag op de foto dat je onder je schoenen i do heb laten zetten, waar heb je dit laten doen?Groetjes
Heel mooi Tima, hoe heb je die pomanders gemaakt? Zou zelf ook wel zoiets willen proberen (maar dan in onze themakleur blauw ;) ).
Aha, ik heb de tutorial intussen gevonden in een van je vroegere posts. :) Bedankt om het toffe idee te delen!
@ jennifer : sorry maar dit staat in mijn living als deco daar mijn living ook met lime accenten is . ik heb van de week +- in de zelfde stijl love gevonden in de action . de mijne komt uit floralux menen koste ietsvan een €4@ katrien: ik heb dit gewoon zelf gemaakt zelfklevende steentjes van de action €0,79 voor 1 velletje in de action hebben ze in verschillende kleuren bleef goed zitten zonder extra lijm
hallo ik ben wel eens benieuwd naar je fotos timahelaas heb ik geen facebook , dus hoop ik dat je binnenkortons verrast op de site
Hey!Wat een prachtige versiering! Super! Hoe heb je die pomanders gemaakt? Ik zou de stoelen in de kerk ook eens op een andere manier willen versieren, vandaar :-). Groetjes,Charlotte