Nu Online
Momenteel zijn er 656 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Versiering kerk

23-11-2012 7:02:19
Hoi, Hoe versieren jullie de kerk? Ik ben op zoek naar ideetjes, zeker DIY ideetjes zijn welkom. Laten jullie de bloemist kleine boeketjes hangen aan de stoelen, of doen jullie hier lintjes of iets anders aan? Ik zou wel graag zelf iets maken, omdat dat wel eens origineel en persoonlijk is, maar ik weet niet goed wat...alle ideeën zijn dus welkom!

Nitsi

Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1382

caroline
1-6-2013
 Meld misbruik23-11-2012 8:06:21

Wij denken aan een rode loper met wat bloemblaadjes en aan de banken hangen we tulelintjes met origami kraanvogels aan (deze komen ook terug op de uitnodiging en aan tafel..) Vooraan wel een bloemstuk voor het altaar.

tima
8-9-2012
 Meld misbruik23-11-2012 9:46:48

wij hadden op het altaar een lime kleurige kaars met wat nestels rond en er naast van de floramux groen houten word love
voor de lessenaar stond een vaas met takken nestels zelfgeraapte schelpen en 2 kleine pomanders (dit werd herbruikt in de feestzaal als wensboom)
aan weerzijden stond een grote groene letter m en aan andere kant een l (werd later in feestzaal als gasten boek gebruikt )
wij hebben 2 zelfgemaakte bloemen lopers gelegd (aan de zijkanten en mooi in t midden gelopen)
aan de stoelen hadden wij de zelf gemaakte pomanders afwisselen met stoelen waar tulle was aangeknoopt
ik heb helaas nog geen foto's van de kerk bekleding maar wel een paar foto's van het gerief voor het in de kerk hangde https://www.facebook.com/media/set/?set=a.4156742204653...
en dit is de manier dat de tulle geknoopt was ik had wit met roos en wit met lime http://www.weddingbycolor.com/heatherandwilliam/milesto...

Jennifer
7-6-2013
 Meld misbruik23-11-2012 11:12:53

Hey Tima ! Zo'n mooie versiering ! Verkoop je toevallig het groene houden woord LOVE niet? :-) Ons thema is lime en ik ben ook nog op zoek naar allerlei dingetjes voor deco.

Karin
31-5-2014
 Meld misbruik23-11-2012 13:42:57

Hey Tima,

Ik zag op de foto dat je onder je schoenen i do heb laten zetten, waar heb je dit laten doen?
Groetjes

Delphine
14-9-2013
 Meld misbruik23-11-2012 20:13:19

Heel mooi Tima, hoe heb je die pomanders gemaakt? Zou zelf ook wel zoiets willen proberen (maar dan in onze themakleur blauw ;) ).

Delphine
14-9-2013
 Meld misbruik23-11-2012 20:34:10

Aha, ik heb de tutorial intussen gevonden in een van je vroegere posts. :) Bedankt om het toffe idee te delen!

tima
8-9-2012
 Meld misbruik23-11-2012 23:13:23

@ jennifer : sorry maar dit staat in mijn living als deco daar mijn living ook met lime accenten is . ik heb van de week +- in de zelfde stijl love gevonden in de action . de mijne komt uit floralux menen koste ietsvan een €4
@ katrien: ik heb dit gewoon zelf gemaakt zelfklevende steentjes van de action €0,79 voor 1 velletje in de action hebben ze in verschillende kleuren bleef goed zitten zonder extra lijm

jennyfer
26-6-2013
 Meld misbruik25-11-2012 17:38:21

hallo

ik ben wel eens benieuwd naar je fotos tima
helaas heb ik geen facebook , dus hoop ik dat je binnenkort
ons verrast op de site

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik13-1-2013 17:44:53

Hey!

Wat een prachtige versiering! Super! Hoe heb je die pomanders gemaakt? Ik zou de stoelen in de kerk ook eens op een andere manier willen versieren, vandaar :-).

Groetjes,
Charlotte

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...