Terug naar overzicht
Ik vind het een prachtig nummer, en als je vriend en jij dit ook vinden en bij het horen van dit nummer jezelf ziet staan op de dansvloer zou ik deze nemen, is een mooie slow.Wij dansen op : a thousand years van christina perri en toen wi dit nummer hoorden waren we beiden verkocht en ik zag mezelf daar al staan in m'n 'wit' kleed op de dansvloer.... Doen (!) waar jullie je goed bij voelen ;-)
Ik geef Evy gelijk. Of het nu een origineel nummer is of een lied dat al "plat" gespeeld werd bij openingsdansen, wat doet het er toe. Belangrijkste is dat het voor jullie iets betekent. Doen dus.
Bedankt voor jullie reacties! Ja jullie hebben wel gelijk dat ik gewoon een liedje moet kiezen waar we ons beide goed bij voelen, maar ergens heb ik ook zoiets in m'n achterhoofd van : wat gaan de gasten ervan vinden? Terwijl het eigenlijk ONZE trouw is.. doet er dan eigenlijk niet toe wat de rest vindt van het liedje..Evy, heb net naar jullie liedje geluisterd en is ook supermooi!
Vwala, weer een probleem uit de wereld! En nu genieten van de laatste afteldagen !!
gewoon doen! succes met de laatste voorbereidingen,geniet en straal!
ja hoor zeker doen !!! veel succes nog !
Ik denk dat het nummer heel mooi is voor een openingsdans, zeker doen! Een vriendin van mij is onlangs getrouwd en zij hebben in 3 lessen een enorm leuke openingsdans geleerd. Ik denk dat het nog wel kan, maar ik denk dat je wel een goede dansleraar moet hebben. Geniet van de laatste weekjes
Heel hard bedankt voor de lieve reacties! :) Doet echt deugd! We denken er toch aan om misschien nog enkele lessen te volgen!Bedankt! Allemaal heel veel geluk en liefde toegewenst ;)!Groetjes!