Terug naar overzicht
Bedoel je Glitglam van Aarschot? Wel ik heb daar vorige maand een fotoshoot mogen gaan doen. Ze zochten bruidjes die met hun kleedje aan wilden poseren en elk excuus is goed om et kleedje weer aan te trekken he hihi. Maar ik vond het geweldig. Ze namen daar echt de tijd voor je en wat ze daar deden was uitstekend!!! Ze wisten perfect welk kapsel en make-up bij je past en ik heb maar van 1 ding spijt: dat ik niet naar hen ben gegaan voor mijn trouw. Kijk maar eens op mijn fototje van die shoot.Mijn advies: zeker doen!!!!Groetjes Sophiehttp://www.facebook.com/media/set/?set=a.4545407388454.2180191.1089355557&type=3
Heb contact met haar (Jessica) opgenomen, en ze leek SUPER. Een echte leuke ne vlotte madam. Bovendien zijn haar prijzen schappelijk.Waarom ik uiteindelijk niet voor haar ga? Wij hebben besloten om met Michèle Feyaerts te werken (dank u mama!) - niet echt vergelijkbaar :-). Maar anders was ze zeker in mijn top 2 samen met Timari (die een leuke all-in formule heeft)Groetjes!
@Katia, mag ik vragen wat je moet betalen voor haar en make-up ?
Bij Glitglam = 150€ :-)
Ik bedoelde eigenlijk Michèle Feyaerts
Ah oei, sorry :-)D-day bruid:Make-up alleen: 110€Opsteek met krul: 125€Opsteek zonder krul: 100€Enkel Brushing lang haar = 70€ (50€ voor kort)Make-up & opsteek met krul = 210€Make-up & opsteek zonder krul = 195€Proef bruid:Make-up alleen: 95€Opsteek met krul: 125€Opsteek zonder krul: 95€Enkel Brushing lang haar = 70€ (50€ voor kort haar)Make-up & opsteek met krul = 195€Make-up & opsteek zonder krul = 165€Je kan haar ook vragen om je suite op te maken.- Make-up = 75€ (proef&d-day)- Opsteek met krul = 110€- OPsteek zonder krul = 75€- Enkel brush lang haar: 60€ (40€ voor kort haar)Je betaalt ook verplaatsingskosten - dat moet je laten berekenen (bij ons is dat zo'n 30€)Ik heb aan een aantal bruidjes hier op het forum berichtjes gestuurd, en iedereen was laaiend enthousiast over haar aanpak, en de foto's die ik gezien heb zijn stuk voor stuk plaatjes :-) als je nog vragen hebt, aarzel niet!